اسم برای مغازه ظروف یکبار مصرف

در هنگام تأسیس هر مغازه ای دقت به اسم مناسب برای مغازه می‌تواند مشتریان بیشتری را به سمت خرید و استفاده از محصولات جذب نماید و کارایی بیشتری داشته باشد، مغازه ظروف یکبار مصرف نیز از این قاعده مستثنا نیست. در هنگام انتخاب اسم برای مغازه ظروف یکبار مصرف یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می‌آید این است که برای مغازه چه اسمی بگذاریم و یا برای اسم گذاشتن روی مغازه ظروف یکبار مصرف باید چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوالات بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال احداث مغازه ظروف یکبار مصرف هستید می توانید در این مقاله با آرمانی 724 همراه باشید. برای دسترسی به عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در شیراز و سایر شهرها می توانید خرید خود را با اطمینان از سایت آرمانی 724 انجام دهید. 

چه اسمی را برای مغازه‌ام انتخاب کنم؟

برخی از اسم هایی که برای مغازه ظروف یکبار مصرف می توان انتخاب کرد موارد زیر هستند: 

اسم های همه پسند: یکی از مهمترین اسم هایی که برای مغازه ظروف یکبار مصرف می توان از آن استفاده کرد، اسم هایی هستند که توسط افراد مختلف پسندیده می شوند. برای مثال اسم هایی مانند نیکو پلاستیک، نیکو پلاست و ... از جمله اسم هایی هستند که افراد مختلف استفاده از آن را می پسندند برای این منظور می توانید پلاستیک و یا پلاست را بعد و یا قبل از یک اسم مورد نظر خود قرار بدهید و آن را روی مغازه بگذارید.
چه اسمی را برای مغازه‌ام انتخاب کنم؟

نام فامیلی افراد: برای شناخته شدن بهتر مغازه ظروف یکبار مصرف در بین افراد مختلف می توانید از نام فامیلی خود برای مغازه استفاده کنید. فیلم مثال اگر نام خانوادگی شما ابراهیمی است می توانید نام ظروف یکبار مصرف ابراهیمی را روی مغازه خود بگذارید و یا از نام‌هایی مانند پلاسکو ابراهیمی، ابراهیمی پلاست، پلاستیک ابراهیمی و غیره برای مغازه خود استفاده کنید. 

استفاده از نام منطقه: اگر شما در یک شهر و یا در منطقه خاص تنها مغازه ای هستید که ظروف یکبار مصرف را به مردم ارائه می کند، می‌توانید از نام منطقه برای کار خود استفاده کنید. برای مثال اگر در منطقه اسلامشهر مغازه خود را احداث کرده اید، می توانید از نام پلاستیک فروشی اسلامشهر، ظروف یکبار مصرف اسلامشهر و غیره برای نام مغازه خود استفاده کنید. 

نام های جذاب برای مخاطب: یکی دیگر از مهم ترین اسم هایی که می توان برای مغازه ظروف یکبار مصرف انتخاب کرد نام های جذاب است. برای مثال ظروف یکبار مصرف ارزونی، ظروف یکبار مصرف خاص، ظروف یکبار مصرف لوکس و ... از نامهایی هستند که به مخاطب القا می کند محصولات موجود در مغازه شما قیمت پایینی دارند، خاص و لوکس و زیبا هستند و باعث جذب مخاطب می شود.

نام های زیبا در گویش مختلف: برای مغازه خود می‌توانید از نامهای زیبای لری و یا ترکی استفاده کنید. این اسم ها می توانند به تنهایی روی مغازه‌ای شما قرار داده شوند اما نکته ای که در مورد این اسمها وجود دارد این است که این اسم ها نمی توانند شغل و کار شما را به افرادی که در حال گذر هستند معرفی کنند و ممکن است تعداد مشتریان زیادی را از دست بدهید. برای انتخاب نام می توانید از اسم خود  و یا فرزندتان برای نام گذاری مغازه استفاده کنید.

نکات انتخاب اسم برای ظروف یکبارمصرف

نکات انتخاب اسم برای ظروف یکبارمصرف

  1. اسمی که برای مغازه ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنید باید نشان دهنده شغل و کار شما باشد تا افرادی که در حال گذر از محله و منطقه هستند به راحتی بتوانند اسم شما را ببینند و بشناسند. برای مثال بهتر است برای انتخاب اسم برای مغازه ظروف یکبار مصرف حتما نام ظروف یکبار مصرف در اسم شما آورده شود.
  2. اسمی که برای این منظور استفاده می کنید، نباید در گویش های محلی و منطقه معنا و مفهوم بدی داشته باشند و حتماً باید دارای مفهوم خوب و مناسبی باشند.
  3. برای گذاشتن اسم روی مغازه ظروف یکبار مصرف خود بهتر است از برند خاصی استفاده نکنید. برخی از برندها در بازار نسبت به تولید ظروف یکبار مصرف اقدام می کنند و زمانی که مغازه شما با برند همنام باشد ممکن است این موضوع به مخاطب القا شود که شما شعبه ای از تولیدکننده هستید. 
  4. قبل از انتخاب اسم بهتر است محله را بررسی کنید و حتی اگر در شهر کوچکی هستید تمامی شهر را مورد بررسی قرار دهید تا پلاستیک فروشی دیگری همنام با مغازه شما وجود نداشته باشد.
نوشتن دیدگاه