ابعاد جعبه پیتزا

سفارش پیتزاهای خوشمزه با جعبه های خوش طرح و زیبا می تواند طرفداران آن ها را بیشتر ترغیب کند. نوع بسته بندی هر کالایی به خصوص خوشمزه پرطرفداری مانند پیتزا می تواند نقش بسزایی در بازار فروش آن داشته باشد. کارگاه ها و تولیدی های بسیاری در زمینه تولید جعبه های پیتزا فعالیت می کنند. این نوع از جعبه ها با المان های خاصی اقدام به تولید جعبه پیتزا می نمایند. برای تهیه و سفارش جعبه پیتزا ارزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آرمانی اقدام نمایید.

ابعاد جعبه پیتزا چگونه تعیین می شود

در یک مقیاس عمومی پیتزا را می توان در اندازه های مینی، متوسط و بزرگ در نظر گرفت که هر کدام دارای جعبه هایی به اندازه خود می باشند. اندازه پیتزا را می توان درهر پیتزافروشی متفاوت دانست. به طور مثال پیتزایی که تحت عنوان پیتزای بزرگ یا خانواده معرفی می شود در هر پیتزا فروشی می تواند با اندازه هایی متفاوت طبخ شود. آن چه می تواند ابعاد یک جعبه پیتزا را تعیین کند، اندازه پیتزای طبخ شده است. با توجه به قالبی که برای تهیه پیتزا استفاده می شود می توان نسبت به سفارش جعبه پیتزا اقدام نمود. برخی از کارگاه های تولید کننده جعبه پیتزا دارای اندازه هایی از قبل تعیین شده هستند و مشتریان می توانند با توجه به این اندازه ها نسبت به تهیه جعبه پیتزا اقدام نمایند. 

ابعاد جعبه پیتزا چگونه تعیین می شود

ابعاد جعبه پیتزا قابل سفارش

برای سفارش جعبه پیتزا می توان از کارگاه های ساخت انواع جعبه پیتزا جعبه مورد نظر را انتخاب و به تعداد انبوه آن را سفارش داد. جعبه هایی که با اندازه های از قبل تعیین شده وجود دارند را می توان در پک های 100 یا 200 عددی تهیه کرد. برای چاپ برند پیتزای مورد نظر می توان در هنگام سفارش طرح پیشنهادی را با کارشناسان در میان گذاشت. برخی از جعبه های پیتزا در شکل های مشخص برای پیتزاهای خاص تعبیه می شوند. نوع چاپ این جعبه های پیتزا انتخابی و قابل سفارش خواهند بود. قالب گیری های جعبه ها توسط کارشناسان انجام خواهد شد. قیمت جعبه پیتزا با توجه به ابعاد و مقوای استفاده شده متفاوت خواهد بود. جعبه پیتزاهای ارزان تر اندازه ای کوچکتر و از مقوایی نامرغوب تهیه می شوند. جعبه های پیتزا را می توان در اشکال متفاوتی مشاهده کرد:

  • جعبه پیتزای مربعی: بسته بندی مربعی را می توان رایج ترین نوع از بسته بندی انواع پیتزا دانست. انواعی از مقوا وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها جعبه پیتزای مربعی تولید کرد.
  • جعبه پیتزای مثلثی: این نوع از جعبه ها بسیار خاص و فانتزی می باشند و در اندازه های مختلف قابل سفارش می باشند. مقوای مورد استفاده در این نوع از جعبه ها توسط مشتری تعیین خواهد شد.
  • جعبه پیتزای دو تکه: در این نوع از جعبه های پیتزا کف جعبه و روی آن مانند پاکت شیرینی از هم جدا خواهد بود. به طور معمول طرح و چاپ روی جلد قرار خواهد گرفت. این نوع از جعبه ها دارای قیمت بیشتری می باشند و از مقواهای با کیفیت تری برای ساخت آن ها استفاده خواهد شد. زمان بسته بندی در این نوع از جعبه های پیتزا بیشتر خواهد بود. 
نوشتن دیدگاه