تولید کننده سلفون opp

سلفون های opp را می توان نوعی از سلفون بسته بندی در نظرگرفت. به دلیل مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که این نوع سلفون دارد می توان آنرا به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین سلفون های بسته بندی در صنایع گوناگون در نظر گرفت. انواع بسیاری از مواد و محصولات توسط سلفون های opp بسته بندی می شوند اما می توان پرکاربردترین مورد مصرف آن را در بسته بندی مواد غذایی به عنوان پوشش محافظ یکبار مصرف در نظر گرفت. به طور خاص از این تنوع سلفون در موارد دارویی، لوازم تحریر، دخانیات و ... نیز استفاده می شود.

انواع سلفون opp موجود در بازار 

سلفون های opp را می توان در انواع متفاوتی به تولید رساند. تولید کننده های این نوع از سلفون بسته بندی می توانند با اضافه کردن موادی به ترکیبات این نوع از سلفون شکل و طرح آن را تغییر دهند. سلفون opp در اصل به شکل بی رنگ و شفاف می باشد به گونه ای که می توان از یک سمت به وضوح سمت دیگر آن و یا محتویات درون آن را مشاهده کرد اما تولیدی های این محصول می توانند با فناوری های جدید شکل این نوع از سلفون را به مواردی مانند متالایز و یا صدفی تغییر دهند. انواع سلفون opp به شرح زیر می باشد:

  • سلفون opp شفاف: عادی ترین و معمولی ترین نوع از سلفون را می توان opp شفاف در نظر گرفت. در این نوع از سلفون ها مواد افزودنی به کار نرفته است. بسته به نوع مواد به کار رفته در سلفون کیفیت آن مشخص خواهد شد. سلفون های با کیفیت تر دارای شفافیت بیشتری نیز هستند. سلفون های opp براق در مواردی مانند بسته بندی انواع پاستیل، کیک و کلوچه، سیگار، ماکارونی و .. استفاده می شود.
  • سلفون opp متالایز: سلفون متالایز را می توان با افزودن پودر آلومینیوم به سلفون های opp شفاف تولید نمود. این نوع از سلفون ها به دلیل وجود عنصر آلومنیوم می توانند از دو رو یا یک رو به رنگ نقره ای دیده شوند. پاکت های پفک، چای، شکلات و .. از سلفون متالایز استفاده می شوند. متالایز کردن سلفون های بسته بندی به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به محتویات درون آن انجام می شود.
  • سلفون opp صدفی: از این نوع محصولات برای استفاده در یخچال یا سردخانه ها استفاده می شود. رول های سلفون بسته بندی صدفی به رنگ صدفی یا شیری تولید می شوند. بسته بندی انواعی از بستنی ها می تواند نمونه ای از سلفون صدفی باشد.

انواع سلفون opp موجود در بازار 

ویژگی های سلفون بسته بندی opp 

از جمله ویژگی های سلفون opp که باعث کاربرد بالای آن شده انعطاف بالا، چاپ پذیری و ... خواهد بود. در چاپی که روی فیلم های سلفون opp انجام می شود امکان 8 رنگ به طور همزمان وجود دارد به این دلیل می توان بسته بدی های شیک و جذابی برای مواد و محصولات در نظر گرفت. انعطاف و کشسانی این نوع از سلفون باعث شده است که در مقابل فشار و ترک مقام باشد و به سادگی آسیب نبیند. یکی دیگر از ویژگی های سلفون opp را می توان خاصیت لمینت پذیری آن یاد کرد. امکان تولید این نوع از سلفون های بسته بندی به صورت دو لایه وجود دارد. در این حالت می توان یک لایه از سلفون را که روی آن چاپ شده است را روی لایه معمولی آن لمینیت کرد. این کار باعث بالا رفتن مقاومت سلفون بسته بندی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه