حجم لیوان یکبار مصرف کاغذی

استفاده از لیوان یکبار مصرف برای موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. لیوان های یکبار مصرف کاغذی به دلیل برتری هایی که نسبت به نمونه های پلاستیکی دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. لیوان های کاغذی را می توان با توجه به کاربرد هایی که دارند در سایز های متفاوتی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. لیوان های کاغذی را می توان بر اساس دو واحد اندازه گیری سی سی و انس مورد استفاده قرار داد و سایز ان ها را تعیین نمود. برای تهیه انواع لیوان یکبار مصرف از جمله لیوان کاغذی به فروشگاه اینترنتی آرمانی مراجعه فرمایید.

  • تماس بگیرید لیوان یکبار مصرف کاغذی تاشو مجلسی مقدم
    تماس بگیرید لیوان کاغذی طرح دار یکبار مصرف امیرکو
    قیمت:
    517,500 تومان
    لیوان کاغذی گلاسه (220) 9 انس

سایزهای مختلف لیوان کاغذی

  • کمترین سایزی که برای لیوان های کاغذی در نظر گرفته است دارای حجمی به اندازه 70 سی سی است. بر اساس انس این نوع از لیوان دارای حجمی معادل 3 انس می باشد. کوچکترین سایز لیوان یکبار مصرف کاغذی را با نام لیوان شات نیز می شناسند.
  • کمی بزرگتر از کوچکترین نوع لیوان یکبار مصرف کاغذی لیوان هایی ب حجم 110 تا 120 سی سی می باشند. این لیوان ها را می توان در کافه ها برای سرو برخی از انواع قهوه مانند اسپرسو مورد استفاده قرار داد.از این نوع لیوان برای تستر نیز استفاده می شود.
  • سایزی که کمی بیشتر ازاین موارد مورد استفاده قرار می گیرد و در بازار وجود دارد و برای مصارف مختلف استفاده می شود دارای حجمی معادل 180 سی سی می باشد.
  • نرمال ترین مورد برای لیوان های کاغذی یکبارمصرفی اندازه 220 سی سی می باشد. این نوع از لیوان ها دارای بیشترین موارد استفاده برای لیوان می باشند. بیشترین نوع تولید لیوان یکبار مصرفی کاغذی را می توان در این حجم دانست. این لیوان ها برای نوشیدن چای، قهوه، انواع مایعات و ... مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لیوان هایی با اندازه های بزرگتر نیز وجود دارند. این نوع از لیوان کاغذی یکبار مصرف در کافه ها و فست فود ها برای سرو نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرند. حجم 360 سی سی از این موارد می باشد. سایز 480 سی سی نیز در برخی از کافه ها برای انواعی از نوشیدنی به کار خواهد رفت.

  • بیشترین و بزرگترین سایزی که برای لیوان های کاغذی در نظر گرفته می شود لیوان هایی با سایز 560 و 640 می باشند. این لیوان های کاغذی را برای استفاده در مواردی مانند جعبه های پاپ کرن و یا به عنوان سطل مورد استفاده قرا می دهند.

سایزهای مختلف لیوان کاغذی

نکاتی درباره لیوان کاغذی یکبار مصرف

لیوان های کاغذی یکبار مصرف را می توان در مراسمات و جشن ها مورد استفاده قرار داد. همچنین استفاده از این نوع لیوان ها برای استفاده در رستوران ها، کافه ها و ... نیز بسیار مرسوم است. لیوان های کاغذی رامی توان در طرح های متفاوتی در بازار یافت هم چنین می توان طرح دلخواه را سفارش داد. لیوان های یکبار مصرف کاغذی در مقیاس انبوه به تولید می رسند و سپس بین نمایندگی ها وفروشگاه های مربوطه توزیع خواهند شد. این محصولات را می توان به طور عمده از تولیدی های محصولات یکبار مصرف سفارش داد. سفارش آنلاین و اینترنتی را می توان یکی دیگر از روش های خرید برای لیوان های یکبار مصرف کاغذی دانست. لیوان های یکبار مصرف کاغذی را می توان در حجم های متفاوتی در بسته های چند صدتایی و یا به صورت فله خریداری کرد. 

نوشتن دیدگاه