تولید ظروف پلاستیکی شفاف

ظروف پلاستیکی شفاف را می توان در موارد و کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار داد. شرکت های متفاوتی به تولید انواع ظروف پلاستیکی شفاف فعالیت دارند. این نوع از ظروف را می توان در حجم ها و شکل های متفاوتی در بازار مشاهده کرد. این نوع از ظروف در ظاهر شبیه به شیشه می باشند و محتویات درون آن ها مشخص است اما این ظروف شفاف پلاستیکی می توانند برتری های نسبت به ظروف شیشه ای داشته باشند از جمله اینکه دارای قیمت ارزان تری می باشند و هم چنین شکننده نمی باشند. برای تهیه انواع ظرف پلاستیکی در دار یکبار مصرف و شفاف می توانید به سایت آرمانی مراجعه کنید.

قیمت:
132,500 تومان
کاسه یکبار مصرف شفاف 250 گرمی pp احدی
قیمت:
145 تومان
سطل ماستی 500 گرمی یکبار مصرف شفاف PP احدی
قیمت:
176,000 تومان
ظرف چهارگوش عسلی یکبارمصرف شفاف PP احدی
تماس بگیرید چنگال غذاخوری خشک یکبار مصرف 202 شفاف ام جی پلاست 100 عددی

کاربرد ظروف شفاف پلاستیکی

ظروف شفاف پلاستیکی را می توان در مدل های متنوعی و برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار داد:

  • از این ظروف می توان برای بسته بندی انواعی از پودر ها استفاده کرد. این پودر ها ممکن است توسط کارخانه سازنده توسط ظروف شفاف پلاستیکی بسته بندی شوند و یا در منزل مورد استفاده قرار گیرند.
  • بسیار ی از مواد غذایی مانند حبوبات، سبزی های خشک و ... را می توان در ظروف شفاف پلاستیکی مورد استفاده قرار داد.
  • سبزی هایی که به صورت آماده در بازار به فروش می رسند اغلب در ظروف شفاف پلاستیکی و یا ظروف یکبار مصرف بسته بندی می شوند.
  • ظروف شفاف پلاستیکی برای بسته بندی و نگهداری انواع ادویه مورد استفاده قرار می گیرند.
  • در بسته بندی گوشت نیز می توان از این نوع ظروف استفاده نمود.
  • برای بسته بندی انواعی از مواد مانند خرما، زعفران، عسل و ... می توان از انواع متفاوتی از ظروف بسته بندی پلاستیکی و شفاف استفاده کرد.

کاربرد ظروف شفاف پلاستیکی

تولید ظروف پلاستیکی شفاف در اندازه های مختلف

این که چه موادی قرار است درون ظروف بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد در اندازه و طرح این نوع ظروف تاثیر خواهد داشت. ظروف بسته بندی مواد غذایی در اندازه های مشخصی در بازار به فروش می رسند. اغلب اندازه هایی که برای تولید ظروف پلاستیکی شفاف در نظر گرفته می شود به شرح زیر می باشد:

  • ظروف شفاف با حجم 250 سی سی
  • ظروف شفاف با حجم 350 سی سی
  • ظروف شفاف با حجم 1000 سی سی
  • ظروف شفاف با حجم لیتر
  • ظروف شفاف با حجم 3 لیتر و غیره

نگهداری مواد غذایی در ظروف پلاستیکی شفاف

به دلیل مشکلاتی که بسیاری از ظروف پلاستیکی برای نگهداری از مواد غذایی دارند، بسیاری از کارشناسان استفاده از این ظروف را برای نگهداری مواد غذایی مناسب نمی دانند. اما ظروف پلاستیکی که از مواد مرغوب و در تولیدی های معتبر ساخته می شوند می توانند استانداردهای لازم برای نگهداری مواد غذایی را داشته باشند و به سلامت مواد غذایی آسیب نرسانند. شفاف بودن ظروف پلاستیکی یکی از مواردی است که ظروف پلاستیکی استاندارد باید دارای این ویژگی باشند.
در حال حاضر برای فروش و یا خرید انواعی از ظروف شفاف پلاستیکی می توان به صورت اینترنتی به سایت های مجازی که توسط تولید کننده های این محصولات راه اندازی شده است مراجعه کنید و به ثبت سفارش اقدام نمود. سایت های فروش نیز دارای مشاورینی برای فروش محصولات پلاستیکی به خصوص این ظروف می باشند که می توانند با بازاریابی برای این محصولات حجم و تعداد زیادی از آن ها را به فروش برسانند. مراجعه به تولیدی ها و کارگاه های سازنده این نوع از ظروف نیز می تواند یکی دیگر از راه های ثبت سفارش و یا خرید این نوع از ظروف باشد.

نوشتن دیدگاه