سلفون cpp چیست

سلفون cpp را می توان فیلم هایی از پلی مر های شفافی دانست که برای کاربرد های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. این فیلم ها در نوار های شفافی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوارها برای ساخت انواع مختلفی از ابزار بسته بندی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. پلی مری با نام پلی مر pp در صنایع بسته بندی با درجات متفاوتی ساخته خواهد شد. این نوع از درجه بندی می تواند سلفون هایی با کیفیت های متنوع را به تولید برساند. سلفون های cpp و opp دو نوع متداول از این نوع سلفون ها می باشند. سلفون بسته بندی تولید شده با نام cpp بسیار ارزان تر از سلفون های opp می باشند.

ویژگی های سلفون cpp

از جمله ویژگی های سلفون cpp میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سلفون cpp دارای میزن بالایی از شفافیت است و از براقیت بالایی برخوردار است.
  • این نوع از سلفون از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.
  • در برابر انواع لک، روغن و چربی مقاومت بالایی دارد.
  • ضد رطوبت می باشد.
  • خواص استاتیکی پایینی دارد.

ویژگی های سلفون cpp

تفاوت سلفون cpp و opp

هر دوی این نوع از سلفون ها را می توان حاصل پلی مر پلی پروپین دانست. اما تفاوت عمده این دو را می توان در روش تولید و موارد کاربرد آن ها دانست . با بررسی ویژگی های هر کدام بهتر می توان به تفاوت میان آن ها پی برد. سلفون opp برای ساخت از روش اکسترود شدن استفاده می شود در این روش بعد از ساخت سلفون به شیوه ای ابشاری سلفون از دو طرف کشیده خواهد شد. در این کشیده شدن برخی از خواص ساختاری سلفون به ثبات خواهند رسید و خاصیت کشسانی در سلفون به وجود خواهد آمد. سلفون های opp را می توان بسته به نیاز در انواعی مانند متالایز، صدفی و یا شفاف مورد استفاده قرار داد. سلفون opp متلایز با اضافه شدن یک ورق آلومینیومی به سلفون ساخته خواهد شد. در مواردی سلفون متالایز مورد استفاده قرار می گیرد که مواد بسته بندی شده درون آن باید از تابش مستقیم نور مصون باشند. سلفون ترس یا سلفون خارجی نام های دیگری است که سلفون opp را با آن ها می شناسند. ضخامت این نوع از سلفون ها می تواند تا 40 میکرون متفاوت باشد.
سلفون cpp یکی از سلفون هایی است که آن را به عنوان سلفون ایرانی می شناسند. این نوع سلفون دارای هزینه های کمتری برای تولید است و در نتیجه هزینه نهایی متحمل شده بر مشتری در خرید این نوع از سلفون کمترخواهد بود. سلفون cpp به روش نورد سرد تولید می شود و در صنایعی مانند بسته بندی لوازم و ابزار آلات صنعتی، خانگی، کشاورزی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. سلفون cpp به دلیل مقاومتی که در برابر رطوبت دارد در این گونه صنایع به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
برای خرید سلفون های cpp می توان به سایت های خریدی که توسط تولیدی های این نوع از سلفون راه اندازی شده اند مراجعه نمود. امکان خرید آنلاین و غیر حضوری امروزه در اغلب مشاغل و صنایع وجود خواهد داشت. با ثبت سفارش می توان به میزان مورد نیاز از رول های سلفون cpp تهیه نمود. امکان خرید حضوری در تولیدی ها و کارگاه های ساخت انواع سلفون برای خریداران و مشتریان نیز وجود خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه