تولید کننده جعبه فست فود

جعبه های فست فود در ابعاد، سایز و طرح دلخواه و به سفارش مشتری توسط تولید کنندگان ساخته می شوند. غذاهای فست فودی مانند پیتزا، برگر، غذای های گریل و سوخاری برای سرو در رستوران و کافه ها یا به صورت بیرون بر به جعبه نیاز دارند. این جعبه ها باید کاربردی و بهداشتی باشند و از متریالی با کیفیت تولید شود. انتخاب یک جعبه شیک و هوشمندانه می تواند تاثیر بسزایی در مشتری مداری و فروش بیشتر داشته باشد.
تولیدکنندگان مطرح جعبه فست فود از ورق مقوایی ایندر برد با گرماژ متفاوت استفاده می کنند. انواع جعبه فست فود با اشکال هندسی شیک و زیبا طراحی و ساخته می شوند. جعبه های مقوایی نسبت به نوع پلاستیکی از محبوبیت و مزایای بیشتری برخوردارند.

طراحی و تولید انواع جعبه فست فود

قبل از ساخته شدن هر نوع جعبه فست فود، شکل و ظاهر آن طراحی می شود. این جعبه ها می توانند از نوع مقوایی، پلاستیکی و .. باشند. استحکام این جعبه ها باید در طراحی آن ها لحاظ شود تا بتوانند وزن معینی از غذا را درون خود نگه دارند. سرعت باز و بسته کردن جعبه ها یکی از ویژگی هایی است که توسط تولیدکنندگان مختلف به صورت رقابتی طراحی می شود.

هماهنگی جعبه غذا با نوع آن از ویژگی هایی است که در طراحی باید به آن توجه شود. در ساخت جعبه های فست فود باید روی جعبه و قسمت های چاپ شده لایه محافظ کشیده شود تا مانع از برخورد غذا با این بخش ها شود.

طراحی و تولید انواع جعبه فست فود

ساخت جعبه فست فود

بعد از طراحی جعبه های فست فود و تایید آن توسط مشتری این جعبه ها به تعداد خواسته شده مشتری تولید می شوند. اغلب این نوع از جعبه ها از نوع مقوایی هستند و روی آن ها به صورت اختصاصی چاپ می شود. مقوای ایندربرد دارای سطحی صاف و یکدست است و می توان از هر دو طرف آن برای چاپ استفاده کرد. با کیفیت ترین نوع چاپ برای مقواهای جعبه فست فود، چاپ افست است.
نحوه سفارش جعبه های فست فود از تولیدی ها به این گونه است که طرح مورد نظر از طریق مشتری ارسال یا با بیان ویژگی های مورد نظر توسط کارشناسان مربوطه شرکت تولید کننده طراحی می شود. بعد از ساخت جعبه به شکل دلخواه چاپ آن انجام می شود.
چاپ برند و آدرس رستوران و کافه بر روی جعبه های تولیدی باعث می شود تا نام برند در ذهن مشتری بماند.

قیمت جعبه فست فود

در صورت سفارش جعبه های فسست فود از تولیدی و به صورت عمده می توان تا حدودی در هزینه ها صرفه جویی کرد. عوامل متعددی در قیمت نهایی جعبه های فست فود موثر هستند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • تعداد تیراژ
  • ابعاد جعبه
  • طرح و مدل جعبه
  • نوع مقوای استفاده شده
  • و ...

برای اطلاع از قیمت دقیق جعبه های فست فود می توانید با ما تماس بگیرید. فروشگاه اینترنتی آرمانی، عمده فروشی لوازم یک بار مصرف و تولیدکننده جعبه های فست فود است. شما می توانید آخرین قیمت جعبه های فست فود در مدل های مختلف را در سایت ما مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه