قیمت عمده فوم تک پرسی

در کشورهای مختلف ظروف یک بار مصرف بنا به دلایلی به میزان زیادی استفاده می شود. در کشور خودمان هم به خاطر وجود بعضی مراسمات و مناسبت های مذهبی مانند نذری دادن به تعداد زیاد، ظروف یک بار مصرف فومی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. جدا از این مناسبت ها، بسیاری از رستوران ها و کترینگ ها هم روزانه تعداد زیادی سفارش غذا را به درب منازل، محل کارها و ... تحویل می دهند که این کار توسط همین ظروف فومی و یک بار مصرف انجام می شود. این نیاز روزافزن باعث شده تا مشتریان به فکر تهیه این ظروف به صورت عمده بیفتند تا آن ها را با قیمت مناسب تری تهیه کنند. اما قیمت عمده فوم تک پرسی چقدر است؟ برای دسترسی به عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در شیراز و سایر شهرها می توانید خرید خود را با اطمینان از سایت آرمانی 724 انجام دهید. 

قیمت عمده فوم تک پرسی

خرید فوم تک پرسی به صورت عمده

بسیاری از خریدارانی که روزانه تعداد زیادی از ظروف یک بار مصرف را استفاده می کنند، ترجیح می دهند که آن ها را از عمده فروشان و نمایندگی های پخش و با قیمت مناسب و به صرفه تر تهیه کنند.

خرید عمده ی این ظروف تک پرسی و دو پرسی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هزینه ی نهایی خرید را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این نکته به خصوص برای فوم های تک پرسی اهمیت بیشتری دارد چرا که ابعادشان کوچکتر و به تعداد بیشتری مورد نیاز هستند.

خرید فوم تک پرسی به صورت عمده

قیمت فوم تک پرسی عمده

قیمت فوم های تک پرسی و یک بار مصرف، تحت عوامل مختلفی قرار دارد.

  • یکی از این فاکتورها نوع مواد به کار رفته در ظرف است که هر چه مرغوب تر باشد هزینه ی آن بیشتر است. در هنگام خریدِ فوم های تک پرسی بهتر است حتما به متریال آن دقت کنید و سعی کنید از ظروف مرغوب استفاده کنید هر چند با پرداخت هزینه ای بیشتر.
  • یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که باعث افزایش قیمت بعضی از فوم های تک پرسی نسبت به سایر ظروف می شود، تجزیه پذیر بودن آن هاست.
  • از موارد مهم دیگری که بر روی قیمت این ظروف تاثیر گذار هستند، استحکام و کیفیت آنهاست که هر چه کیفیتشان بهتر باشد و محکم تر باشند، قیمت آن ها هم بیشتر می شود.
  • تولید ظرف در کارخانه ی شناخته شده و نوع دستگاه تولید کننده ی این ظروف نیز می تواند روی قیمت نهایی آن ها اثر بگذارد.

شما می توانید فوم های تک پرسی را به صورت عمده از فروشگاه آرمانی تهیه کنید. آرمانی به دلیل حذف واسطه های فروش، ظروف یک بار مصرف خود را با قیمت کارخانه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه