تجربه تولید لیوان کاغذی

لیوان های کاغذی یکی از پراستفاده ترین انواع ضرف های یک بار مصرف هستند؛ ظرف هایی که به دلیل عدم استفاده از پلاستیک در ساخت آن ها، به محیط زیست آسیب نمی زنند و برای سلامتی انسان هم بی خطرند. با ما در این مقاله از آرمانی همراه باشید تا از تجربه تولید لیوان کاغذی برای تان بگوییم.

چرا تولید لیوان کاغذی؟

در گذشته نه چندان دور، به جای تولید لیوان های کاغذی و یک بار مصرف آن ها را از کشورهای دیگر وارد می کردند، ولی با وجود تحریم ها و گران شدن قیمت ارز، دیگر وارد کردن آن ها مقرون به صرفه نبود. خب چه کاری بهتر از این که خودمان دست به کار شویم و اقدام به تولید کنیم؟
از طرفی قبلا از لیوان های پلاستیکی استفاده می شد. دانشمندان طبق بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدند که لیوان های پلاستیکی هم سرطان زا هستند و هم دشمن طبیعت. این شد که میل و رغبت استفاده از ظروف پلاستیکی کاهش یافت و مصرف ظروف کاغذی جایگزین آن شد.

سرمایه لازم برای تولید لیوان های کاغذی

برای شروع هر کاری به یک حداقل سرمایه ای نیاز است. مثلا هزینه اجاره کردن یا خریدن سوله و کارگاه، خرید دستگاه و متریال لازم آن و ...
در ابتدای کار نیاز نیست حتما یک کارگاه یا سوله ی بزرگ اجاره کنید و از همین ابتدا به فکر پرداخت هزینه ی اجاره ی آن باشید، چون ابعاد هر یک از این دستگاه ها چیزی در حدود ۱/۵ در ۳ متر است و با یک دستگاه و یک اتاق ۱۲ متری هم می توانید کار را شروع کنید و بعد آن را گسترش دهید.
در مورد خرید دستگاه هم بهتر است بدانید مثل هر وسیله ی دیگر، بسته به گزینه های موجود و نوع آن قیمت متفاوت است. ولی می شود در ابتدا با خرید یک دستگاه استوک شروع به کار کرد و بعد آن را پیشرفت داد.
همچنین از کاغذ پلی اتیلن یا کاغذ روکش دار در تهیه لیوان کاغذی استفاده می شود که اگر از نوع داخلی به جای کاغذهای وارداتی استفاده شود به کاهش هزینه های تولید کمک می شود.

سرمایه لازم برای تولید لیوان های کاغذی

فروش لیوان های کاغذی

برای فروش لیوان های کاغذی تان می توانید به مراکز پخش و عمده فروشان مراجعه کنید. البته باید این را بانید که عمده فروش ها محصولات شما را با هزینه ی کمتری نسبت به فروشگاه های دیگر از شما خریداری می کنند.

یکی از راه های مناسب فروش محصولات این است که به طور مستقل دست به فروش آن ها بزنید تا تمام درآمد به جیب خودتان برود.

مزایای تولید لیوان های کاغذی

  • کار بسیار تمیز و راحتی است و به فضای زیادی نیاز ندارد.
  • بانوان هم می توانند به راحتی به آن مشغول شوند.
  • به محیط زیست آسیب نمی زند.
  • در آمد قابل توجهی از آن کسب می شود و حتی می توانید از آن به عنوان شغل دوم استفاده کنید.

گروه آرمانی، یکی از باتجربه ترین شرکت های تولیدکننده ظرف های یک بار مصرف است. شما می توانید لیوان های کاغذی مورد نیاز خود را از ما خریداری کنید یا در صورت نیاز به مشاوره برای احداث خط تولید لیوان های کاغذی خود، با ما تماس بگیرید.

 

شما هم تجربه های خود را با ما در میان بگذارید

 

نوشتن دیدگاه