جعبه سوخاری فست فود

جعبه سوخاری یکی از ظرف های مهم در رستوران های عرضه فست فود است که کارایی بسیار بالایی دارد. جعبه هایی که برای سوخاری و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، اغلب از جنس مقوای ایندربرد هستند. این مقوا از تخمیر چوب حاصل می شود و در تولید آن هیچگونه ضایعاتی استفاده نمی شود.
جعبه سوخاری که در فست فود استفاده می شود باید دارای تاییده از وزارت بهداشت باشد. در تولید این جعبه ها می بایست متریال با کیفیتی استفاده شود زیرا کیفیت خوب و بهداشت این محصول برای مصرف کننده بسیار حائز اهمیت است.
سایز بندی و قالب این جعبه ها اغلب بر اساس استاندارهای جهانی است و در وزن های ۲۵۰ تا ۴۵۰ گرمی تولید و به بازار عرضه می شوند.
هرچه ضخامت قسمت مغزی جعبه بیشتر باشد، محصول مرغوبیت بالاتری دارد. یکی از مزایای مهم این جعبه ها خروج صحیح گرما است که غذا را تا مدت زیادی گرم نگه می دارد و از خمیر شدن آن جلوگیری می کند.
جعبه سوخاری هر فست فود با توجه به برند خاصی که دارد متفاوت است، در واقع طراحی این جعبه ها به گونه ای است که می توان هر اسمی، طرحی و ... روی آن ها چاپ کرد. برخی از فست فودها برای کاهش هزینه های خود از مقواهای پست طوسی یا سفید استفاده می کنند که این عمل نقض قوانین بهداشتی است و کیفیت غذا را تا حد زیادی کاهش می دهد.

انواع جعبه سوخاری فست فود

  • جعبه لاک باتم سه و  پنج تکه: این مدل جعبه سوخاری مختص سفارشات بیرون بر است. لاک باتم یک نوع بسته بندی است که به راحتی و در عرض چند ثانیه می توان اجزاء را به هم وصل کرد و تکه سوخاری را در آن قرار داد. لاک باتم دارای ۴ قسمت برش خورده در طول جعبه است و پس از بسته شدن، هوا می تواند در آن جریان داشته باشد. این امر به ترد ماندن سوخاری ها کمک می کند. با توجه به نام این جعبه می توان دریافت که مناسب ۳ تا ۵ تکه سوخاری است.
  • جعبه لاک باتم سه تکه: این جعبه به صورت قفلی است و درب آن چفت می شود. این جعبه برای 2 تا 3 تکه سوخاری طراحی شده است البته ظرفیت جعبه به ابعاد تکه سوخاری هم بستگی دارد. این مدل نیز شبیه به مدل بالا است و تفاوت اصلی آن در سایز جعبه است.
  • جعبه داخل سالنی: این مدل مخصوص سرو سوخاری در سالن است. جعبه داخل سالنی برخلاف مدل های بالا درب ندارند و در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

انواع جعبه سوخاری فست فود

خرید جعبه سوخاری فست فود

با توجه به فروش بیرون بر اکثر فست فودها، وجود جعبه هایی که غذا را گرم و سالم نگه دارند بسیار با اهمیت است. شما می توانید انواع جعبه های سوخاری فست فود را در سایت آرمانی مشاهده کنید و بعد از اطمینان از انتخاب خود، آن را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه