ظرف غذای بیرون بر یک بار مصرف

امروزه ظروف یکبار مصرف بیرون بر در طرح‌ها و جنس‌های متنوعی برای مصارف مختلف طراحی و تولید شده اند. داشتن ظروف یکبار مصرف رستورانی بیرون بر برای رستوران‌ها، کترینگ‌ها و سایر تهیه‌کننده‌های غذا مهم و ضروری است.
وقتی وارد رستوران می‌شوید و غذا سفارش می‎‌دهید، دو کزینه پیش روی شماست:
یا می‌خواهید غذای خود را بیرون از رستوران میل کنید، یا این که غذا را در رستوران خورده اید و می خواهید باقی مانده آن را با خود ببرید.
در این شرایط ظرف غذای بیرون بر یک بار مصرف به کار می آید. ظروف یک بار مصرف بیرون بر، هم از نظر طرح و هم جنس، انواع مختلفی دارند که در ادامه به بررسی هر یک می‌پردازیم.
گروه تولیدی آرمانی یکی از برترین تولیدکنندگان انواع ظرف غذا یکبار مصرف PP و ظرف غذا یکبار مصرف PS است که با مجموعه های غذایی متنوعی همکاری داشته و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

انواع ظروف یک بار مصرف بیرون بر

مجموعه های غذایی، رستوران ها و کیترینگ ها از اولین روز تاسیس خود نیاز به این ظرف ها را احساس می کنند. اما انتخاب از میان انواع ظروف یک بار مصرف بیرون بر گاهی کار چندان آسانی نیست. بیایید ببینیم انواع ظروف یک بار مصرف بیرون بر کدامند و هرکدام چه ویژگی هایی دارند.

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

  • محکم و بادوام هستند
  • گرما را به مدت بیشتری نسبت به ظروف پلاستیکی حفظ می‌کنند.
  • نباید برای گرم کردن غذا، داخل ماکروویو گذاشته شوند.

ظروف گیاهی یکبار مصرف

برای دوست داران محیط زیست، استفاده از این ظروف پیشنهاد می‌شود که از منابع گیاهی و تجدیدپذیر ساخته شده اند و می‌توان آن‌ها را داخل ماکروویو و فریزر قرار داد چون در صورت گرم شدن یا سرد شدن مشکلی برای سلامتی انسان ایجاد نمی‌کنند.
یکی از معایبی که موقع استفاده از ظروف یک بار مصرف گیاهی باید در نظر بگیرید این است که طعم غذای گرم شده شاید کمی تغییر کند و مزه ی نشاسته دهد، که دلیل آن هم استفاده از نشاسته و دیگر مواد گیاهی در تهیه ی این ظروف است.

ظروف فوم غذا یکبار مصرف

  • دارای لبه‌های لولایی و زبانه قفل شونده هستند.
  • عایق بندی مناسبی دارند.
  • نسبت به سایر ظروف سبک ترند.
  • استفاده از این ظروف در داخل ماکروویو و فریزر به خاطر به خطر انداختن سلامت انسان‌ها توصیه نمی‌شود. 

ظروف یکبار مصرف پلی استایرن

این ظروف نسبت به سایر ظروف یک بار مصرف بیرون بر، قیمت بیشتری دارند، غذای داخل آن‌ها مشخص است، گرم کردن غذا داخل آن توصیه نمی‌شود و برای محیط زیست هم خطر آفرین هستند. یکی از کاربردی ترین جنبه های استفاده از این ظرف ها، کاربرد به عنوان ظرف یکبار مصرف سالاد است.

انواع ظروف یک بار مصرف بیرون بر

مرکز پخش ظروف یک بار مصرف بیرون بر

فروشگاه آرمانی، مرکز پخش مناسبی برای تمام ظروف یکبار مصرف کترینگ به قیمت عمده است که تنوع زیادی در جنس و ظاهر ظروف دارد.
ظروف یک بار مصرف بیرون بر هم توسط این فروشگاه با قیمت مناسب و به صورت عمده به فروش می‌رود که جهت اطلاع از آن‌ها می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه