کشیدن فویل روی گاز شیشه ای

تمیز بودن یک خانه و آشپزخانه را می توان از تمیز بودن اجاق گاز فهمید. خانم های خانه دار اهمیت زیادی برای تمیز بودن اجاق گازهایشان قائل هستند و تا حد امکان سعی بر این دارند که اثر لک و چربی بر روی آن وجود نداشته باشد. اگر آثار کثیفی و لک برای مدتی بر روی اجاق گاز بمانند پاک کردن آن ها به سختی ممکن خواهد بود علاوه بر اینکه جلوه زشت و بدنمایی را به آشپزخانه می دهند.
اجاق گاز های شیشه ای نسل جدیدی از اجاق گاز ها هستند که سطح روی آن ها از شیشه های نشکن ساخته شده است. طراحی این نوع از اجاق گاز ها به گونه ای است که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند چرا که جلوه ای زیبا به آشپزخانه می دهند. در مقابل باید مراقب بود که این نوع از اجاق گاز ها اثر لک و چربی نگیرند تا بد نما نشوند. پاک کردن مداوم و پشت سر هم اجاق گاز شیشه ای امری طاقت فرساست به همین دلیل یکی از راه های تمیز نگه داشتن اجاق گاز های شیشه ای، کشیدن فویل بر روی آن است. نحوه صحیح کشیدن فویل آلومینیوم روی گاز شیشه ای و نوع فویل مورد استفاده در این امر حائز اهمیت است.

کشیدن فویل روی گاز شیشه ای 

آموزش کشیدن فویل روی گاز شیشه ای

فویلی که بر روی گاز شیشه ای کشیده می شود باید از مرغوبیت و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. ظاهر و براقیت فویل نیز مورد توجه است چرا که گاز های شیشه ای دارای جنبه زیبایی هستند و اگر قرار است از فویل بر روی آن ها استفاده شود باید زیبایی آن نیز حفظ شود. کشیدن فویل بر روی گاز شیشه ای به منظور جلوگیری از ریختن غذا، روغن و ... بر روی آن و جلوگیری از لک شدن آن است.
فویلی که برای اجاق گاز شیشه ای انتخاب می شود را از یک فروشگاه معتبر انتخاب کنید. فروشگاه آرمانی 724 به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین در زمینه تولید و ارائه انواع ظروف و محصولات یکبار مصرف، دارای انواع فویل های مخصوص برای پوشش روی انواع اجاق گاز است. فویل های با کیفیت و مناسب را می توان از فروشگاه اینترنتی آرمانی تهیه نمود.
برای کشیدن فویل بر روی اجاق گاز شیشه ای باید مراحل زیر را انجام داد:

فویل های آلومینیومی که در بازار وجود دارند دارای طول و عرضی متفاوت هستند. فروشگاه آرمانی دارای تنوع بالایی در انواع فویل آلومینیومی است. فویل مورد استفاده به این منظور باید دارای اندازه ای مناسب باشد به گونه ای که مجبور به استفاده از چند تکه فویل در کنار هم نباشید.

  • فویلی که برای کشیدن روی اجاق گاز شیشه ای استفاده می شود از چهار طرف باید دارای فضای باز باشد. 15 تا 20 سانتی متر برای این منظور اندازه ای استاندارد است.
  • بخش هایی که مربوط به شعله اجاق گاز هستند باید قبل از فویل کشی جدا شوند. برش فویل را طبق اندازه انجام دهید. می توانید از قبل با استفاده از یک خط کش طرح را بر روی فویل پیاده کنید. درزهای مربوط به بخش شعله باید از درون فویل برش بخورند.
    در مرحله پایانی فویل را روی اجاق گاز قرار می دهیم و اضلاع آن را با اضلاع اجاق گاز مماس میکنیم و آن را با دست صاف میکنیم تا به درستی روی سطح کاز قرار بگیرد.
  • دقت کنید که فویل کشی بر روی اجاق گاز را هر چند وقت یکبار تکرار کنید. زمانی که فویل پاره شد یا آثار لک و کثیفی بر روی آن زیاد شد زمان آن رسیده است که فویل روی آن را عوض کنید.

آموزش کشیدن فویل روی گاز شیشه ای 

تهیه فویل آلومینیومی برای اجاق گاز شیشه ای

فویل آلومینیومی از محصولاتی است که به وفور می توان آن را در بازار پیدا کرد. پلاسکوها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ از مراکز تهیه فویل آلومینیومی هستید. امروزه خرید محصول مورد نظر به صورت آنلاین با استقبال بیشتری مواجه است. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت از یک برند معتبر هستید بهترین روش خرید از فروشگاه ظروف یکبار مصرف آرمانی 724 است. محصولات شرکت آرمانی با رعایت استاندارد های لازم در ساخت و توزیع کالا جز محصولات تضمین شده محسوب می شوند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آرمانی می توان فویل مورد نظر در برند، بسته بندی، طول و عرض مناسب را انتخاب و خریداری کرد.

 

مزایای فویل کشی اجاق گاز شیشه ای

از آن جایی که اجاق گاز های شیشه ای به دلیل ماهیت ساختاری که دارند اثر لک، چربی و کثیفی را بیشتر نشان می دهند فویل کشی آن ها از لک شدن این اجاق گاز ها جلوگیری می کند. هم چنین با فویل کشی اجاق شیشه ای، دوام و عمر مفید آن بیشتر خواهد شد.
اگر فویل کشی را با حوصله و دقت انجام دهید و به صاف بودن آن توجه کنید می تواند حتی جلوه ای زیبا به اجاق گاز شما ببخشد. بعد از آسیب دیدن فویل آلومینیومی به سرعت نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

نوشتن دیدگاه