ابعاد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

از کجا این همه ظرف برای مهمانان تهیه کنم؟ چه کسی میخواهد که این همه ظرف بزرگ و کوچک را بشوید؟ اگر ظرف ها بشکنند هم باید خسارت زیادی را بپردازیم. با این اوصاف چه کنیم؟ اصلا نگران نباش. من یک فروشگاه سراغ دارم که قبل از این که ما به این موضوع فکر کنیم، تمامی تدارکات رو مهیا کرده است. کافیست که تعداد مهمانان و نوع غذا رو مشخص کنی و به آرمانی بسپاری. فروشگاه آرمانی تولیدکننده انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در ابعاد متفاوت است؛ ابعادی که برای انواع غذاها و پیش غذا ساخته شده اند. در یک مقاله از فروشگاه آرمانی تمامی ابعاد این ظروف معرفی شده است. با آرمانی همراه شو تا اطلاعات کافی در مورد ظروف آلومینیومی را به دست بیاوری.

سایز ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که بر اساس مدل ظرف، ابعاد متفاوتی نیز داریم. ظرف های آلومینیومی تک پرسی به نوبه خود دارای 3 سایز است. همانطور که مشخص است هر نوع غذا حجم تفاوتی را اشغال می کنند . برای مثال معمولا چلومرغ فضای بیشتری را اشغال می کند و ظرف آن نیز باید به تناسب بزرگ تر باشد. بنا به همین موضوع سه سایز ظرف یکبار مصرف آلومینیومی را به شما معرفی می کنیم: تک پرسی 800cc که دارای ابعاد 14cm, 22cm, 3/7cm است، تک پرسی 850cc که دارای ابعاد 15cm, 21/6cm, 4cm و تک پرسی 900cc که دارای ابعاد 15/3cm, 22cm, 4cm است. در هواپیما معمولا اشتهای مسافران کم است و نمی توانند حجم غذای زیادی را میل کنند. به همین دلیل ظروفی که برای وعده های غذایی استفاده می شوند، سایز کوچک تری دارند (300cc با ابعاد 11/5cm, 16/4cm, 2/5cm). در نهایت به ابعاد ظرف لازانیا می رسیم که اندازه ای بین ظروف تک پرسی و هواپیمایی دارد.

ابعاد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی 


ظروف یکبار مصرف برای کباب و جوجه کباب معمولا طول بیشتری دارند تا غذا به طور کامل درون ظرف جای گیرد. با این تفاسیر، ظرف کبابی بزرگ 2250cc که دارای ابعاد 21cm, 36/5cm, 4cm و ظرف کبابی کوچک 1500cc که دارای ابعاد کوچک تر و مناسبی است. ظرف های دو و سه خانه ای نیز به همین ترتیب دارای ابعاد و حجم های متفاوت هستند که بر اساس حجم غذا تعیین می گردند. نوعی از ظرف های ارتفاع بلند وجود دارند که برای مصرف خورشت به کار می روند. دو نوع ظرف خورشتی کوچک و بزرگ موجود است که برای سفارش های پرسی و جمعی استفاده می شوند.
شاید بپرسید که مگر می شود که ظروف آلومینیومی این همه تنوع داشته باشند. پاسخ ما این است که منتظر بمانید تا ادامه این فهرست را به پایان برسانیم. ظروفی که برای فست فود (لازانیا و هات چیپس) به کار می روند نیز بر اساس تک نفره یا دو نفره بودن سفارش، ابعاد گوناگونی خواهند داشت. در آخر به ظروف پرسی می رسیم که حجم غذای مورد مصرف 5 نفر را در خود جای می دهند و با در مخصوص، روی آن پوشانده می شود.

سایز ظروف یکبار مصرف آلومینیومی 

فروش ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

فروشگاه آرمانی با تجربه زیاد در تولید و پخش انواع متفاوت ظروف یکبار مصرف، این بار با عرضه ظروف آلومینیومی یکبار مصرف در دیگری به این دنیا باز کرد. آرمانی با تلاش فراوان برای رفع نیاز مشتری، ظروف آلومینیومی را وارد بازار کرد که هیچ ضرری برای سلامت انسان ندارد و با آرامش خاطر می توانید برای گرم کردن، درون ماکروویو قرار دهید. آرمانی را دنبال کنید و از مناسب ترین محصولات برای مراسم های متفاوت بهره مند شوید.

نوشتن دیدگاه