فروش عمده دستکش یکبار مصرف

استفاده از دستکش های یکبار مصرف در مکان هایی که انجام مراقبت‌ های بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارد، ضروری است و همچنین با شیوع ویروس کرونا ۲۰۱۹ شاهد این هستیم که مصرف انواع دستکش های یکبار مصرف رو به افزایش است. افزایش میزان تقاضا برای این محصول باعث شده است که شاهد اهمیت یافتن فروش عمده دستکش یکبار مصرف شویم و کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند برای فروش بهتر برنامه ریزی های اساسی دارند. اما نکته بسیار مهمی که در این زمینه باید به یاد داشته باشید این است که این فعالیت ها زمانی ثمربخش است که شما اطلاعات کافی در خصوص این محصولات داشته باشید و به عنوان مثال بدانید که انواع دستکش یکبار مصرف چیست و روش درست استفاده از آن ها چگونه است. در این مطلب ما قصد داریم نکات مهم در زمینه فروش عمده دستکش یکبار مصرف با شما در میان بگذاریم و به این صورت کمک کنیم تا بتوانید در زمان فروش محصولات اطلاعات مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. شما عزیزان می توانید برای خرید و فروش عمده ظروف یکبار مصرف به سایت آرمانی 724 مراجعه کنید.

راهنمای خرید دستکش یکبار مصرف

کسی که قصد فروش عمده دستکش یکبار مصرف را دارد، باید بتواند در این زمینه راهنمایی های ارزشمندی به مشتریان خود ارائه دهد، زیرا با انجام این کار شما می توانید به راحتی مشتری خود را راهنمایی کنید تا انتخاب درست تری داشته باشد و در زمان a href="/category/43-دستکش-یکبار-مصرف" title="خرید ">خرید دستکش یکبار"مصرف هوشمندانه‌تر عمل کند. اطلاعات کافی و تخصصی برای فروشنده عمده دستکش یکبار مصرف یک ویژگی بسیار مهم و کلیدی است که می‌تواند تاثیر بسیار مناسب و بالایی روی فروش کلی شما داشته باشد. دستکش های یکبار مصرف را با توجه به موارد نیاز مختلف، از مواد اولیه مختلف مصنوعی و طبیعی تولید می کنند که شما باید با توجه به محل کار مورد نظر خود را از این دستکش ها استفاده کنید. در ادامه بیشتر در این خصوص با هم صحبت خواهیم کرد و انواع دستکش یکبار مصرف را خدمت شما معرفی می کنیم.

فروش عمده دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف جراحی

دستکش های جراحی از جنس پلیمر های مختلف مانند نیپرین، لاستیک نیتریل و یا لاتکس طبیعی تولید میشوند. ویژگی اصلی این دستکش ها که باعث می شود بیشترین استفاده را در اتاق های جراحی داشته باشند این است که با استفاده از اشعه گاما و گاز اتیلن اکساید EO استریل و ضد عفونی می شوند تا بتوان با خیال راحت از آنها در زمان جراحی استفاده کرد. انواع مختلف دستکشهای جراحی عبارتند از: پودری، بدون پودر و کم پودر. معمولا در این دستکش ها از پودر نشاسته ذرت استفاده می کنند که ضرر کمتری داشته باشد، همچنین به یاد داشته باشید که دلیل استفاده از این پودرها این است که در زمان پوشیدن و بیرون کشیدن آن ها از دست به مشکل برنخورید.

فروش عمده دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف نیتریل

دستکش های یکبار مصرف نیتریل از نوعی پلیمر سه گانه مصنوعی تهیه شده اند که مقاومت و انعطاف بالایی دارند و همین موضوع باعث شده این دستکش ها در برابر پارگی مقاوم باشند. این دستکش ها گزینه ی بسیار خوبی برای افرادی هستند که به پودر و یا دستکش های جنس لاتکس حساسیت دارند. در این دستکش ها از هیچ گونه پودری استفاده نشده و همچنین باید بدانید که مقاومت آنها در برابر سوراخ شدگی سه برابر بیشتر از لاتکس است. نکته‌ای که در خصوص این دستکش ها باید بدانید حساسیت لمسی کمتر آنها نسبت به لاتکس می‌باشد که ممکن است در شرایط خاصی برای شما مشکل ایجاد کند، همچنین بهتر است به یاد داشته باشید که خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی دستکش های یکبار مصرف نیتریل کمتر از لاتکس است.

فروش عمده دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف لاتکس

این دستکش ها که بدون پودر و سفید رنگ هستند، از لاستیک طبیعی یا همان لاتکس تولید شدند. بخش داخلی این دستکش ها دارای پوشش سیلیکونی و پلیمری هستند که پوشیدن آن را برای شما راحت می کند. این دستکش ها به شما کمک می کند که از رسیدن آلودگی های مرطوب و یا خشک به دست تان جلوگیری کنید و بتوانید با آنها به فعالیت های روزمره خود بپردازید. نکته‌ای که در خصوص استفاده از این دستکش ها باید به یاد داشته باشید این است که در صورت استفاده مداوم از آنها ممکن است پوست دست شما دچار حساسیت شوید و نشانه هایی مانند قرمز شدن پوست، خارش، پوسته ریزی دست، خشکی و سوزش داشته باشید. در چنین شرایطی شما، به یاد داشته باشید که اگر به مرور زمان میزان حساسیت شما به این دستکش ها افزایش پیدا کرد حتماً به یک پزشک مناسب مراجعه کنید و این موضوع را با او در میان بگذارید.

فروش عمده دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف نایلونی

a href="/category/151-دستکش-یکبار-مصرف-نایلونی" title="دستکش نایلون">دستکش نایلونی یکبار مصرف</a> د"رای شفافیت بالا و مقاومت خوبی هستند و می‌توانند در برابر آلودگی های مختلف از دست شما محافظت کنند. این دستکش ها در مکان های مختلفی مانند مراکز پرورش گیاه، هتل ها، خانه ها، رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ، مراکز آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه ها و مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. در شرایطی که حساسیت کار بسیار بالاست و شخص استفاده کننده از دستکش باید بتواند دقیقاً روی انگشتان خود کنترل داشته باشد، این دستکش ها کارایی بسیار زیادی دارند و به شما کمک می کند که دقت بالایی در معاینات خود داشته باشید. در ضمن این دستکشها بدون هیچگونه پودر و یا ماده سمی هستند که باعث میشود با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

فروش عمده دستکش یکبار مصرف

دستکش یکبار مصرف وینیل

مواد اولیه برای تولید این دستکش ها پلی وینیل کلرید یا همان پی وی سی است و بیشترین کاربرد آنها در محیط هایی مانند آشپزخانه ها، آزمایشگاه، آرایشگاه، مطب ها و کلینیک های مختلف است. این دستکش ها گزینه های بسیار خوبی برای افرادی هستند که در زمان استفاده از دستکش های لاتکس دچار حساسیت می شوند. این نمونه دستکش دارای ضخامت بیشتری از سایر نمونه های دستکش های یکبار مصرف است و بهترین مکان های برای استفاده از این نوع دستکش، مواردی است که شما نیاز به دقت بالا و حس لامسه قوی ندارید، اما نیاز دارید دستکش شما مقاومت بالایی داشته باشد. یکی دیگر از مزایای این دستکش ها که در زمان فروش عمده دستکش یکبار مصرف، این است که این نمونه از دستکش بر خلاف نمونه هایی که از جنس لاتکس و نیتریل هستند، اصلا به دست دست شما نمی چسبند.

نوشتن دیدگاه