کارخانه قاشق یکبار مصرف

منظور از قاشق های یکبار مصرف، قاشق هایی است که تنها برای یک بار استفاده تولید شده و نیاز است بعد از مصرف دور انداخته شوند. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید که بیش از نیمی از تولید محصولات پلاستیکی، مخصوص قاشق ها و ظروف یکبار مصرف است. با این که در گذشته چنین لوازمی آسیب جدی به محیط زیست وارد می کردند، اما امروز تولیدکنندگان قاشق های یکبار مصرف خود را به صورت قابل بازیافت تولید کرده تا کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند. 

 

معرفی کارخانه های تولیدی قاشق یکبار مصرف

قاشق های پلاستکی عضوی از خانواده ظروف یکبار مصرف بوده که کاربرد بسیار زیادی دارند. استفاده از این مدل قاشق ها می تواند مزایای بسیار مختلفی مانند کم شدن هزینه های جانبی و کاهش فعالیت های روزانه اشاره کرد. یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید قاشق های یکبار مصرف باید به آن توجه کرد، کیفیت ساخت آن ها است. در صورتی که این قاشق ها از کیفیت لازم برخوردار نباشند، سلامت افراد مصرف کننده را به خطر می اندازند.

خوشبختانه امروزه در کشور ایران، کارخانه های تولیدی قاشق های یکبار مصرف بسیار زیادی وجود دارند که استانداردها و گواهینامه های لازم برای ساخت چنین محصولاتی را دریافت کرده اند. ما در این قسمت قصد داریم تا برخی از مهترین این کارخانه ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی کارخانه های تولیدی قاشق یکبار مصرف

  • پلاستیک خوزستان

صنایع تولید پلاستیک خوزستان را می توان یکی از بهترین و پیشروترین صنایع در تولید انواع قاشق های یکبار مصرف گیاهی دانست. این واحد صنعتی فعالیت خود را از سال 1362 آغاز کرده و قاشق های یکبار مصرف بسیار باکیفیت و مناسبی را تولید و روانه بازار می کند.

  • شرکت تک ظرف

یکی دیگر از کارخانه های برتر تولید قاشق های پلاستیکی، کارخانه تک ظرف است. تک ظرف در سال 1378 تاسیس شد و هم اکنون موفق شده تا بخش قابل توجهی از بازار خرید و فروش قاشق های یکبار مصرف را به خود اختصاص دهد.

  • کارخانه ام جی پلاست

از جمله کارخانه های باکیفیت در زمینه ساخت انواع قاشق های پلاستیکی، کارخانه ام جی پلاست است. این واحد صنعتی در سال 1370 تاسیس شده و با تکیه بر تیم خبره و متخصص خود، قاشق های بسیار باکیفیت و مناسبی را طراحی و تولید می کند.

  • شرکت پارس پلاستیک خوزستان

یکی دیگر از شرکت های تولید کننده پلاستیک در استان خوزستان، شرکت پارس پلاستیک است. این شرکت به کمک دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته خود، ظروف و قاشق های پلاستیکی مختلفی را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می کند.

  • شرکت تولیدی پلاستیک صیادی

بدون شک یکی از قدیمی ترین واحدهای صنعتی در زمینه ساخت انواع قاشق های پلاستیکی، شرکت تولیدی پلاستیک صیادی است. این واحد فعالیت خود را در سال 1352 و با هدف ساخت ظروف مختلف بسته بندی شکلات و شیرینی آغاز کرد و امروزه به عنوان یکی از بهترین کارخانه های تولید قاشق های پلاستیک یکبار مصرف شناخته می شود.

آرمانی عرضه انواع قاشق یکبارمصرف به قیمت کارخانه

  • کارخانه پلاستیک کوهسار

کارخانه تولید ظروف پلاستیکی کوهسار حجم قابل توجهی از قاشق های یکبار مصرف بازارهای داخلی را تولید می کند. از مهمترین مزایای این واحد صنعتی می توان به کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب محصولات آن اشاره کرد.

  • صنایع تولیدی پلاستیک آریو

شرکت تولیدی پلاستیک آریو نیز با تجهیز خط تولید خود، موفق شده تا سهم زیادی از بازار خرید و فروش قاشق های یکبار مصرف را به خود اختصاص دهد. تمامی محصولات این شرکت دارای گواهینامه ها و استانداردهای لازم برای تولید و ساخت هستند.

آرمانی عرضه انواع قاشق یکبارمصرف به قیمت کارخانه

اما به عنوان فردی که قصد تهیه بهترین و باکیفیت ترین قاشق های یکبار مصرف در بازار را دارد، باید بتوانید یک مرکز عرضه و توزیع مناسب پیدا کنید. آرمانی عرضه به عنوان بهترین و معتبرترین واحد عرضه کننده قاشق های یکبار مصرف باکیفیت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. شما می توانید با خرید از مجموعه آرمانی، تجربه یک خریدی مطمئن و مناسب را داشته باشید. 

یکی از اهداف اصلی آرمانی، عرضه انواع قاشق های یکبار مصرف گیاهی با بهترین و نازل ترین قیمت ها است. با مراجعه به وب سایت آرمانی می توانید از تمامی محصولات و قاشق های یکبار مصرف دیدن کرده و خرید خودتان را نهایی کنید برای این کار کافی است تا در وب سایت آرمانی 724 محصول مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس خرید خود را نهایی کنید. 

نوشتن دیدگاه