وزن ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف رونق بسیاری پیدا کرده است و اکثر رستوران ها، فست فودها، غذاهای بیرون بر و... از انواع این ظروف استفاده می کنند. ظروف آلومینیومی به دلیل ویژگی هایی که دارند بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و توانسته اند محبوبیت ویژه ای بین عموم پیدا کنند. این ظروف قابلیت بالایی در نگهداری دمای غذا دارند، از این رو بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که ظروف یکبار مصرف آلومینیومی کاربرد گسترده ای دارند، اطلاع از وزن و ویژگی آن ها برای مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است. این ظروف در انواع مختلف سه پرسی، تک پرسی، سه خانه، خورشتی، دیس کبابی بزرگ، دیس کبابی کوچک و ...  تولید و به بازار عرضه می شوند و بنابراین وزن های متفاوتی دارند. 

ضخامت ظروف، یکی از نکات مهم است که در وزن آن ها تاثیر بسیاری دارد، در واقع هر چه ضخامت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی بیشتر می شود، وزن آن ها نیز افزایش پیدا می کند. ظروف یکبار مصرف آلومینیومی باید به گونه ای طراحی شوند که وزن نسبتا سبکی داشته باشد تا در حمل و جابه جایی فرد دچار مشکل نشود. به طور کلی با توجه به تنوع بالایی که ظروف یکبار مصرف آلومینیومی دارند نمی توان وزن ثابتی برای آن ها در نظر گرفت، زیرا وزن این ظروف بسته به طرح، برند تولید کننده، ضخامت و ... متفاوت است. وزن ظروف یکبار مصرف آلومینیومی برای افرادی که از آن ها استفاده می کنند بسیار مهم است، زیرا با بررسی تحمل وزن و فشار باید مناسب ترین ظروف را انتخاب کنند. ظروف مدنظرتان را می توانید از سایت آرمانی 724 خریداری کنید. شما عزیزان می توانید برای خرید و فروش عمده ظروف یکبار مصرف و همچنین ظروف یکبار مصرف مجلسی به سایت آرمانی 724 مراجعه کنید.

وزن ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

وزن ظرف تک پرس کوچک آلومینیومی

همانطور که اشاره شد ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند، ظرف تک پرس آلومینیومی جزء پر فروش ترین ظروف هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به مصرف بالای ظرف تک پرس کوچک آلومینیومی، اطلاع از وزن آن برای مصرف کنندکان حائز اهمیت است و باید نسبت به تحمل گرما و وزن آن ها اطلاعاتی داشته باشند تا دچار مشکل نشوند. در واقع وزن ظرف تک پرس کوچک آلومینیومی بسته به برند تولید کننده، نوع طراحی، ضخامت ظرف و ... متغیر است. 

طبق بررسی های انجام شده، ظرف تک پرس کوچک آلومینیومی به صورت استاندارد باید وزنی معادل 10 گرم داشته باشد. در کل وزن این ظروف یکی از مهم ترین شاخصه های استاندارد است که کیفیت آن را نشان می دهد، بنابراین وزن این ظرف ها برای افرادی که به صورت عمده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی استفاده می کنند بسیار مهم است. در واقع هنگام خرید ظرف تک پرس آلومینیومی بهتر است به وزن، کیفیت، مقاومت، علامت استاندارد و برند تولید کننده آن دقت کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. ظروف تک پرس کوچک آلومینیومی نیز انواع مختلفی دارند و در مدل های گرد، مربعی، عمیق و... تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام وزن متفاوتی دارند. 

وزن ظرف تک پرس کوچک آلومینیومی

همه چیز درباره ظروف آلومینیومی یکبار مصرف

امروزه با توجه به خواص و ویژگی هایی که آلومینیوم دارد تقاضا برای محصولاتی که از آلومینیوم تولید می شوند رو به افزایش است، از این رو ظروف آلومینیومی یکبار مصرف نیز محبوبیت ویژه ای پیدا کرده اند و در نتیجه آشنایی با این محصولات برای عموم حائز اهمیت است. ظروف آلومینیومی یکبار مصرف از ورق های آلومینیوم با طرح، ضخامت، اندازه و ... متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. این ظروف ویژگی های منحصر به فردی دارند و نسبت به دیگر ظروف یکبار مصرف بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و در بیشتر رستوران ها، فست فود ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. از مهم ترین ویژگی های ظروف آلومینیومی یکبار مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن نسبتا سبک
  • حمل و جا به جایی آسان
  • مقاومت بالا
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • قابلیت بازیافت صد در صدی
  • عدم رها شدن هر گونه طعم، بو و مزه
  • خواص ضد آب حتی در ضخامت های بسیار کم 
  • عدم ورود نور و میکروارگانیسم 
  • قابلیت بالا در نگهداری دما
  • انعطاف پذیری بالا
  • و ...

شما می توانید انواع ظرف یکبار مصرف غذا آلومینیومی را از آرمانی بخرید. با فروشگاه آرمانی ظروف آلومنیومی با هر طرح و مدلی را بخواهید می توانید داشته باشید.

 

نوشتن دیدگاه