دستمال مرطوب نوزاد چه مارکی خوبه

استفاده از انواع دستمال مرطوب یکبار مصرف برای مصارف متفاوتی صورت می گیرد. امروزه می توان این انواع را در پاکت ها، رول ها و یا به شکل های متفاوت بسته بندی مشاهده کرد. دستمال های مرطوب اغلب دارای رایحه ای دلپذیر اند و سطح آن ها بسیار نرم و لطیف است. این نوع از دستمال ها دارای خاصیت ضد آلودگی می باشند و می توانند تا حدودی آلودگی و حتی میکروارگانیسم ها را بین ببرند. دستمال های مرطوب در دو نوع عمده برای استفاده بزرگسالان و کودکان ساخته می شود. در این مقاله به مزایا و ویژگی های بهترین مارک از دستمال مرطوب مخصوص کودکان می پردازیم.

ویژگی های بهترین برند دستمال مرطوب نوزاد

در میان برندهای مختلفی که به تولید انواع دستمال مرطوب می پردازند، انواع خارجی و ایرانی دارای رقابت تنگاتنگی می باشند. در واقع بهترین برند از دستمال مرطوب کودک برندی است که بتواند ویژگی های بهداشتی و سلامتی کودکان را رعایت کند. برای پوست نوزادان به دلیل حساسیت بسیار بالایی که دارند باید از بهترین و مرغوب ترین نوع از دستمال های مرطوب استفاده شود. اگر دستمال مرطوب به نوزاد دارای کیفیت و استانداردهای لازم نباشد می تواند موجب واکنش های پوستی و حتی آلرژی شود.

ویژگی های بهترین برند دستمال مرطوب نوزاد

معرفی بهترین مارک دستمال مرطوب نوزاد

دستمال مرطوب مخصوص نوزادان بیتا یکی از بهترین انواع دستمال مرطوب می باشد که می توان برای استفاده نوزادان از آن استفاده کرد. در این مقاله به دلایل برتری این نوع از مارک دستمال مرطوب خواهیم پرداخت:

  • دستمال مرطوب بیتا به سرعت و در کمترین زمان ممکن می تواند آلودگی را از روی پوست کودک بزداید. با کشیدن دستمال به صورت آرام بر روی پوست نوزاد می توان آلودگی را پاک نمود.
  • برند بیتا تولید کننده انواع دستمال های مرطوب مخصوص نوزادان می باشد که در ساخت آن ها از الکل و مواد حساسیت زای پوستی استفاده نمی شود به همین دلیل حساسیت و واکنش های پوستس را به حداقل می رساند.
  • دستمال مرطوب بیتا دارای الیافی بسیار نرم و لطیف می باشد و در هنگام پاک کردن پوست کودک هیچ گونه آسیبی به پوست نخواهد رساند.
  • این نوع از دستمال مرطوب ها در شرایطی که به آب دسترسی نمی باشد می توانند به خوبی برای تمیز کردن پوست کودک و نوزاد مورد استفاده قرار گیرند. هم چنین این نوع از دستمال ها قابلیت خیس شدن با آب را نیز خواهند داشت.
  • برند بیتا اقدام به تولید دستمال مرطوب مخصوص نوزادان در شکل ها و انواع گوناگون نموده است از این رو هر فردی با هر سلیقه ای و هر میزان از نیاز می تواند به خرید دستمال مرطوب اقدام کند.
  • از آنجایی که وسایل آرایشی و بهداشتی که در یک اقلیم خاص ساخته و ارائه می شوند اغلب به نوع پوست آن منطقه سازگارترند از این رو استفاده از برندهای ایرانی که با توجه به نوع پوست های ایرانی ساخته می شود مناسب تر است.

در هر صورت استفاده از دستمال مرطوب به طور مداوم برای پوست نوزادان مناسب نیست. اما در مواقع ضرور می توان از برندهایی استفاده کرد که دارای استانداردهای لازم بهداشتی و سلامت می باشند. برای تهیه دستمال یکبار مصرف مرطوب می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی آرمانی اقدام فرمایید.

نوشتن دیدگاه