آتش بازی مراسم عروسی

آتش یکی از عناصر چهارگانه طبیعت می باشد که تاثیرگذاری بسیاری دارد، آتش بازی از دیرباز جزء سنت های مردم ایران بوده و در فرهنگ ما ایرانیان وجود داشته و سبب بالا رفتن هیجان در جشن ها و مهمانی ها شده، در چند سال اخیر آتش بازی در داخل و خارج روند افزایشی داشته و به طور کامل به جشن عروسی وارد شده به گونه ای که زوج ها برای افزایش جلوه عروسی خود آتش بازی را به عنوان یک برنامه جدی در جشن خود قرار می دهند.

انواع آتش بازی مراسم عروسی

آتش بازی یکی از کارهای جذاب و خاطره انگیز می باشد که در یاد مهمان ها می ماند، روش های گوناگونی برای آتش بازی وجود دارد از جمله آتش بازی گرم، سرد، نور افشانی آسمانی و آتش بازی زمینی.

  • آتش بازی گرم: این مدل آتش بازی را باید در فضای باز انجام داد زیرا ایجاد دود می کند، روشن کردن آبشارها و شوتینگ های گرم به صورت دستی انجام می شود به همین دلیل نمی توان به صورت لحظه ای و سری آن ها را روشن کرد و به عبارتی نمی توان در لحظه خاص آتش های زیادی ایجاد کرد، این مدل آتش بازی خطرناک می باشد و در حین اجرا باید بسیار مراقب بود و احتیاط کرد.
  • آتش بازی سرد: این نوع آتش بازی برعکس آتش بازی گرم از وسایل برقی استفاده می شود از این رو امکان روشن کردن همزمان چندین آتش با هم وجود دارد، آتش بازی سرد خطر کمی دارد، از آبشار ریسه ای، پرده آتش و ... در این نوع آتش بازی استفاده می شود و زیبایی دو چندانی به مراسم عروسی شما می دهد. آتش بازی سرد گرمای بسیار کمی دارد و هیچ آسیبی به اجسام اطراف خود نمی زند. همچنین ذرات آتشی که از آن ها خارج می شود، سوزنده و داغ نیستند. یکی از پرکاربردترین وسیله برای اجرای آتش بازی سرد، آبشار سرد است که دمای پایین تری نسبت به آبشار گرم دارد به همین دلیل قابل استفاده در فضاهای بسته نیز است، از دیگر مزایای این آبشارها قابلیت استفاده به صورت همزمان و با یک دستگاه می باشد، آتش بازی سرد توسط شوک الکتریکی انجام می شود و به وسیله ریموت می توان آن را کنترل کرد. برای اطلاع از قیمت وسایل آتش بازی آبشاری می توانید به سایت آرمانی مراجعه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.
  • نور افشانی آسمانی: برای این عمل از دستگاه هایی به نام شوتینگ استفاده می شود که مواد آتش زا را به آسمان پرتاب می کنند، این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که تعداد شوت و ارتفاع پرتاب آن ها متفاوت است.

آتش بازی در هنگام ورود عروس و داماد یکی از کارهای بسیار جذاب می باشد و می تواند خاطره خوبی را در ذهن ها به جای بگذارد همچنین در هنگام بریدن کیک و رقص دو نفره، می تواند کاری خلاقانه باشد و هیجان بیشتری به مهمانان وارد کند.

انواع آتش بازی مراسم عروسی

انواع فشفشه برای عروسی

برای مراسم عروسی انواع وسایل آتش بازی مورد استفاده قرار می گیرند، فشفشه نیز یکی از وسایل آتش بازی است که متناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات می باشد، فشفشه ها بیشتر در هنگام بریدن کیک توسط عروس و داماد قابل استفاده هستند. فشفشه ها در چند مدل گوناگون در بازار موجود هستند از فشفشه های کوچک دستی تا فشفشه های بزرگ زمینی، این وسیله ها جلوه ی خاص و زیبایی به فضا می دهند.

برای خرید وسایل آتش بازی و فشفشه از طریق سایت آرمانی اقدام نموده و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نوشتن دیدگاه