کشیدن سلفون روی میز

سلفون ها را می توان در موارد متفاوتی مورد استفاده قرار داد. این ورقه های نازک و جذاب را می توان پلاستیک جادویی دانست. استفاده و موارد مصرف بسیاری برای سلفون ها در نظر گرفته می شوند. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع سفره یکبار مصرف و سلفون های رومیزی به فروشگاه اینترنتی ظروف یکبار مصرف آرمانی مراجعه نمایید.

موارد استفاده از سلفون

شاید تا کنون به نوعی از سلفون استفاده کرده باشید که در هیچ کدام از مواردی که تا کنون ذکر شده است، یافت نشود. برای پوشاندن روی انواع خوراکی هایی که در پذیرایی استفاده می شود از سلفون استفاده می شود. در هتل ها و رستوران ها نیز از سلفون بسیار استفاده خواهد شد. برای پوشاندن درب ماگ ها جهت جلوگیری از بیرون ریختن محتویات آن می توان از سلفون استفاده کرد. درواقع سلفون نقش درب را برای ماگ ایجاد خواهد کرد. یکی از کاربردی ترین استفاده هایی که از سلفون خواهد شد این است که از آن برای جداسازی برخی از زیور آلات استفاده می شود. به این منظور می توان زیور آلات را روی یک سطح از سلفون قرار داد و سطح دیگری از سلفون را روی آن کشید. در این صورت زیور آلات به هم پیچ نخواهند خورد.
می توان از سلفون به عنوان پیشبند در آشپزی و یا شست و شوی ظروف استفاده کرد. با چسباندن مقداری سلفون به روی سینه می توان از کثیف شدن و یا خیس شدن لباس جلوگیری کرد. برای تازه نگه داشتن برخی از میوه و سبزیجات می توان از سلفون استفاده کرد. کاهو از جمله سبزیجاتی است که با ماندن در یخچال به مروز تازگی خود را از دست خواهد داد. با کشیدن سلفون می توان به مدت بیشتری ان را تازه نگه داشت. استفاده از سلفون برای روکش سطوح نیز استفاده می شود.

موارد استفاده از سلفون

کشیدن سلفون روی میز به عنوان روکش میز

می توان از سلفون به عنوان روکش برخی از میز ها استفاده کرد. استفاده از سلفون به خصوص برای سطوح شیشه ای و چوبی استفاده می شود. بسیاری از موارد می توان به جای سفره و انواعی از پلاستیک های رنگی و ساده که برای روکش میز ها استفاده می شود از سلفون استفاده کرد. با استفاده از سلفون رومیزی می توان سطح براق و تمیزی را روی میز مشاهده کرد. سوال اینجاست که آیا این روکش می توان به صورت مداوم استفاده شود؟ آیا از نظر بهداشتی روکش سلفونی مشکلی نخواهد داشت؟
از آن جایی که روکش سلفونی حتی از سفره های یکبار مصرف نیز نازک ترند در کوتاه مدت می توانند به عنوان سطح مناسبی برای میز ها استفاده شوند. در میز های پذیرایی برای سرو غذا می توان برای جلوگیری از خرده ریز های غذا به عنوان یک روکش مناسب از سلفون استفاده کرد اما بعد از سرو غذا باید این روکش پلاستیکی را برداشت و دور انداخت چرا که ممکن است باعث تجمع میکروب ها بشود.
در انواع دیگر میزها مانند میزهای تزیینی استفاده از سلفون می تواند برای مدت طولانی تری استفاده بگیرد اما باید توجه داشت که در این موارد هم بعد از گذشت چند روز باید سلفون را از سطح مورد نظر جدا کرد و لایه ای جدید به آن چسباند.

نوشتن دیدگاه