لیبل گذاری ظروف یکبارمصرف

روانشناسی مدرن ثابت کرده است که مردم بر اساس احساسات خود خرید می‌کنند. احساس مردم در مورد یک محصول با نحوه مشاهده یک محصول و درک بصری از آن ارتباط مستقیم دارد. اگر لیبل ظروف یکبار مصرف باکیفیت و زیبا باشد، مردم بیشتر مشتاق به خرید این ظروف می‌شوند حتی اگر برای استفاده از آن فعلا برنامه‌ای نداشته باشند.
با رواج مصرف ظروف یکبار مصرف در صنعت بسته بندی امروز، تولید قالب ها و ظروف یکبار مصرفی که در سایزها و شکل‌های متنوع برای بسته بندی استفاده شوند افزایش یافته است.

لیبل گذاری ظروف یکبار مصرف یا IML چیست؟

ظروف یکبار مصرف IML ظروفی پلی پروپیلن هستند که با فناوری IML تولید می‌گردند. این ظروف در برابر سرما و گرما از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. با توجه به هشدارهای بهداشت و سلامت و احتمال سرطان زا بودن ظروف موجود در بازار، ظروف یکبار مصرف IML جایگزین مناسبی برای این ظروف هستند.
IML یا برچسب زدن در قالب که یک تکنیک پیشرفته است که برای ظروف و درهای تزریقی استفاده می‌شود. این روش به روشی بسیار محبوب برای تولید محصولات یکبار مصرف تبدیل شده است و جایگزین لیبل‌های برچسبی و حرارتی شده است. فرایند برچسب زدن در قالب باعث می‌شود که برچسب در یک قالب باز قرار بگیرد و توسط جاذبه الکترواستاتیک در موقعیت مورد نظر نگه داشته شود. قالب بسته می‌شود و رزین پلاستیکی مذاب در جایی که با فرم جسم سازگار است به داخل قالب تزریق می‌گردد و بخشی از قالب می‌شود.

مزایای لیبل گذاری ظروف یکبار مصرف

  • فرایندی کم هزینه
  • بهره‌گیری از ویژگی‌های طراحی
  • استفاده از گرافیک با وضوح بالا و معرفی برندهای سازنده
  • بهداشتی و تمیز

IML فرم مقرون به صرفه‌ای از لیبل گذاری ظروف یکبار مصرف است که نیاز مصرف کنندگانی که به دنبال ظاهر زیبای ظروف یکبار مصرف هستند را برطرف می‌کند. علاوه بر زیبایی، به دلیل اینکه از برچسب در این ظروف استفاده نشده است چربی را به خود نمی‌گیرند و از نظر بهداشتی تمیزتر هستند.

 مزایای لیبل گذاری ظروف یکبار مصرف

IML زمان تولید کوتاه‌تری دارد و هزینه تولید آن بسیار کم است زیرا می‌توان ظروف را همزمان تولید و تزئین کرد. این امر نگهداری و انبارداری ظروف خالی را غیرضروری می‌کند و هزینه این دو عامل را از بین می‌برد.
مواد مورد استفاده برای برچسب زدن در قالب، این صنعت را برای طیف گسترده‌ای از بازارها نظیر بازارهای مواد غذایی، دارویی، رایانه، ارتباطات از راه دور، خودرو، محصولات مراقبت شخصی و غیره مناسب می‌کند. در زیر برخی از صنایعی که از لیبل گذاری IML ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند ذکر شده است:

  • لیوان، سینی، در ظروف، ظروف، بسته بندی مواد غذایی
  • دستگاه‌های همراه مانند گوشی‌های تلفن همراه
  • ظروف نگهداری مواد غذایی
  • محصولات مصرفی روزانه
  • تجهیزات پزشکی

لیبل گذاری ظروف یکبار مصرف ظاهر ظروف را زیباتر می‌کند. اطلاعات محصول که شامل نام تجاری شما، شماره تماس و لوگوی اختصاصی شما می‌شود را با وضوح بیشتری به مخاطب نشان می‌دهد و این امر باعث جلب توجه مشتریان بالقوه به ظروف یکبار مصرف می‌شود. ساختار محصول نیز بهبود می‌یابد، زیرا لیبل و محصول با هم تشکیل و ساخته می‌شوند، آنها به طور طبیعی با هم لمس می‌شوند و این موضوع باعث بهبود ساختار محصول می‌گردد. برچسب به طور دائمی با محصول ترکیب شده است و هر چقدر در فروشگاه‌ها بماند از محصول جدا نمی‌شود.
پس از بررسی موارد مصرفی لیبل گذاری در ظروف یکبار مصرف اکنون فکر می‌کنم شما درک روشنی از برچسب زدن در قالب، مزایای آن، روند ساخت و پتانسیل بازار این محصولات را دارید. اگر قصد دارید از این صنعت برای رشد محصولاتتان استفاده کنید ما کیفیت محصولات شما را تضمین می‌کنیم و به استاندارد بالایی از خدمات و رضایت مشتری متعهد هستیم. با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه