تولید لیوان کاغذی در خانه

ایده راه اندازی یک کسب و کار موفق در خانه مانند تولید لیوان کاغذی یک ایده جالب و حتی پر سود تلقی می شود. در صورتی که لوازم و تجهیزات لازم برای تولید این محصول فراهم باشد می توان به این شغل به طور جدی فکر کرد و به راحتی آن را به مرحله عمل درآورد.
بهتر است اگر قصد راه اندازی این کسب و کار را دارید، با مشاوران ما در فروشگاه آرمانی تماس بگیرید و از تجربه تولید لیوان کاغذی بهره مند شوید. ضمناً بهتر است این کار را در یک فضای مستقل انجام دهید، به طورمثال اتاقی که درب جداگانه و فضای کافی برای انجام این کار را داشته باشد.
تولید لیوان کاغذی در منزل می تواند علاوه بر اینکه از هزینه های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار بکاهد، شما را به عنوان کارآفرین نیز معرفی کند.

مراحل تولید لیوان کاغذی در خانه

با استفاده از یک دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و یک اپراتور می توان به تولید لیوان های کاغذی پرداخت. مراحل تولید لیوان های کاغذی به شرح زیر است:

  • مواد اولیه و کاغذی که تهیه شده است باید روکش دار شود. تعداد روکش های کاغذ مورد نظر کیفیت و حتی قیمت نهایی لیوان را تعیین می کنند. ماده ای که به عنوان روکش استفاده می شود پلیمری به نام پلی اتیلن است.
  • دستگاه ساخت لیوان کاغذی قابلیت برش دادن ورقه های کاغذی به اندازه های دلخواه را دارد. کاغذ روکش دار شده توسط ابزار مخصوص به اندازه های استاندارد برش داده می شوند.
  • دستگاه های مجهز و پیشرفته ساخت لیوان کاغذی، دارای قابلیت چاپ بر روی لیوان ها هستند. در غیر این صورت باید از یک دستگاه چاپ در کنار دستگاه ساخت لیوان کاغذی بهره برد تا طرح مورد نظر بر روی لیوان درج شود.
  • فرمدهی یا استروک کردن لیوان های کاغذی بعد از چاپ طرح بر روی لیوان، انجام می شود. شکل لیوان در این مرحله مشخص می شود.
  • لیوان های یکبار مصرف پشت سر هم پرس و شکل گیری می شوند و به صورت چندتایی در جایگاه نهایی دستگاه قرار می گیرند. در این مرحله لیوان ها توسط اپراتور از دستگاه جدا می شوند.
  • بسته بندی نهایی توسط اپراتور انجام می شود.

مراحل تولید لیوان کاغذی در خانه   

ابزار لازم برای تولید لیوان کاغذی در خانه

اولین گام برای تولید لیوان های یکبار مصرف کاغذی در منزل تهیه لوازم و ابزار مخصوص به این کار است. یک دستگاه مناسب که بتواند حجم مناسبی از لیوان های کاغذی را به تولید برساند و مناسب با بودجه شما باشد اولین و مهم ترین ابزار در شروع این کسب و کار است.
خوشبختانه به راحتی می توان یک دستگاه تولید کننده لیوان کاغذی را در بازار تهیه کرد. دستگاه هایی که برای تولید لیوان کاغذی در خانه و یا کارگاه های کوچک طراحی و ساخته می شوند تا حد زیادی با تجهیزات و دستگاه های کارخانجات بزرگ تفاوت دارند.
در واقع حجم، کارآیی و قیمت این دوبا هم تفاوت دارد. برای خرید یک دستگاه مناسب باید ابتدا تحقیقات مناسبی را در این زمینه انجام دهید که چه دستگاهی و از چه برندی کارآیی مناسبی دارد و سپس اقدام به خرید نمایید.
پس از مرحله خریدن دستگاه معمولا دوره های آموزشی کار با دستگاه توسط شرکت ارائه دهنده، برای اپراتور ها برگزار می شود که در مدت کوتاهی به تسلط کار با دستگاه می رسند.
مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت لیوان کاغذی از ضروریات و ابزار کار محسوب می شوند. هر چه مواد اولیه ساخت لیوان با کیفیت بهتری باشند و به عنوان زیست تخریب پذیر در طبیعت تجزیه شوند و یا به چرخه بازیافت برگردند در نهایت کیفیت محصول مورد توجه تر است.
دستگاه چاپ که اغلب به صورت افست بر روی لیوان ها طرح مورد نظر را درج می کنند نیز از ضروریات تولید لیوان کاغذی به شمار می رود. جعبه های بسته بندی با توجه به سلیقه تولید کننده به صورت کاغذی و یا پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

ابزار لازم برای تولید لیوان کاغذی در خانه   

هزینه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

هزینه راه اندازی کارگاه تولید لیوان کاغذی به عوامل مختلفی بستگی دارد اما جای نگرانی نیست. شما با بودجه ای محدود هم می توانید کار خود را آغاز کنید و کم کم آن را گسترش دهید. لیوان های یکبار مصرف کاغذی از برند های متفاوتی ساخته می شوند. حتی در مواردی که این لیوان ها به صورت خانگی تولید شوند دارای نشان انحصاری هستند. فروشگاه های معتبر فروش لوازم و محصولات یکبار مصرف کالکشن هایی از انواع برند های مطرح و محصولات با کیفیت را جمع آوری نموده اند.
فروشگاه ظروف یکبار مصرف آرمانی یکی از موفق ترین و قابل اعتماد ترین مراکز تولید کننده لیوان یکبار مصرف کاغذی در ایران  است که می توان از طریق آن به استعلام قیمت لیوان های کاغذی اقدام نمود. لیوان های کاغذی در این فروشگاه به صورت بسته های مشخص و با طرح های متنوع قابل ارائه است.

از آن جایی که یکی از هزینه های لازم برای شروع و راه اندازی یک کسب و کار به اجاره مکان مناسب اختصاص دارد در صورت راه اندازی این شغل در منزل می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد و به سود قابل توجهی دست یافت. سود تولید لیوان کاغذی در منزل نیازمند ارائه محصول با کیفیت و تیلیغات موثر است.

شما می توانید برای خرید انواع ظروف یکبار مصرف یا دریافت مشاوره جهت تاسیس کارگاه تولیدی ظروف یکبار مصرف با ما در فروشگاه آرمانی همراه باشید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تجربه خودتان را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها  
به صورت حضوری میشود آمد و دستگاه رو دید
به نقل از حمیدرضا ذاکریان:
به صورت حضوری میشود آمد و دستگاه رو دید
دوست عزیز برای انجام هماهنگی های لازم با شماره تماس درج شده در بالای صفحه تماس حاصل فرمایید
نوشتن دیدگاه