تولید ظروف یکبار مصرف فومی

ظروف یکبار مصرف فومی در دسته انواع ظرف یک بار مصرف با جنس EPS می باشد که به دلایل مختلفی همچون قیمت مناسب، وزن کم و تنوع بالا بسیار مورد توجه می باشند. این ظروف یک بار مصرف توسط تولیدی های مختلف و با برندهای گوناگون تولید و به بازار مصرف ارائه می شود. در تولید ظروف یکبار مصرف فومی از نظر اقتصادی سود مناسبی وجود دارد و به همین دلیل تولید کنندگان ظروف یکبار مصرف معمولا تمایل به تولید این دسته از محصولات یک بار مصرف دارند. شما عزیزان می تواند تنوع بالایی از ظروف یکبار مصرف فومی را در فروشگاه اینترنتی آرمانی مشاهده و پس از انتخاب مدل های مورد نظر خود، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تولید ظرف یکبار مصرف فومی

خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی

ظروف یکبار مصرف فومی با نام ظروف یک بار مصرف اسفنجی نیز در بازار شناخته می شوند. در این مقاله از آرمانی روند تولید ظروف یکبار مصرف فومی را برای شما عزیزان تشریح می کنیم تا انتها مارا همراهی کنید. به طور کلی در خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی 2 مرحله کلی برای تولید انواع ظرف یک بار مصرف طی می شود. همچنین از دستگاه های مختلفی برای تولید این نوع از ظروف استفاده می شود که عبارتند از: دستگاه تولید ورق های اسفنجی EPS (اکسترودر)، دستگاه پرس وکیوم فرمینگ و ماشین بازیافت و دستگاه تولید گرانول فومی. برخی تجهیزات دیگر نیز در خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی کاربرد دارند که عبارتند از:

  1. دستگاه کمپرسور باد
  2. قالب وکیوم فرمینگ فوم
  3. آسیاب فومی
  4. دستگاه چیلر آب سرد کن

قیمت:
207,000 تومان
ظروف فوم تک پرس صبار
تماس بگیرید ظرف سینی فوم یکبار مصرف بهظرف یاران خوزستان
تماس بگیرید لیوان فوم یکبار مصرف(ذرتی) 180 سی سی توحید شیراز ستاره
قیمت:
369,000 تومان
ظرف یکبار مصرف فوم ام 26 صدف

معمولا پیاده سازی و ساخت دستگاه اکسترودر خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی هزینه بسیار بالایی دارد به همین دلیل اکثر تولید کنندگان این نوع از ظرف یک بار مصرف در کشور، اقدام به خرید این تجهیز از شرکت های خارجی می کنند و سپس آن را بر روی خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی مونتاژ می کنند. دستگاه تولید ورق های فومی قادر است ورق های فوم صنعتی و بهداشتی را تولید کند که در تولید ظرف یک بار مصرف اسفنجی از نوع فوم های بهداشتی استفاده می شود.

خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی

تشریح تولید ظروف یکبار مصرف فوم

پروسه تولید انواع ظرف یک بار مصرف تقریبا یکسان بوده و شامل دو مرحله اصلی است اما تفاوت در مواد اولیه، روش های فرعی اعمال شده و نوع ماشین آلات استفاده شده در خط تولید، منجر به متفاوت بودن محصولات نهایی می گردد. برای تولید ظروف یکبار مصرف فومی، گرانول ها پس از ورود به دستگاه اکسترودر، ذوب شده و در هنگام خروج از آن با استفاده از گاز بوتان به حالت اسفنجی تبدیل می شود. ورق های تولید شده پس از خارج شدن از اکسترودر، سرد شده و در نهایت به صورت رول بسته بندی می شوند. در مرحله بعد ورق های اسفنجی تولید شده توسط دستگاه های فرمینگ، شکل دهی شده و سپس برش داده می شوند در نهایت این ظروف در تعداد مختلف بسته بندی شده و برای عرضه به بازار مصرف آماده می شوند.

نوشتن دیدگاه