مواد اولیه تولید کیسه زباله

از کیسه های زباله به عنوان جمع آوری زباله ها در منازل، مراکز صنعتی، بیمارستان ها و شرکت ها استفاده می شود. این کیسه ها در طرح ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند و هر کدام دارای مواد تشکیل دهنده مختص به خود هستند. برای خرید کیسه زباله در طرح های مختلف با کاربرد های متفاوت، می توانید از طریق سایت آرمانی در 24 ساعت از هفت روز هفته اقدام نمایید.

مواد اولیه استفاده شده در تولید کیسه زباله

غالب مواد اولیه کیسه های زباله، پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک می باشد. به طور کلی کیسه های زباله از مواد تشکیل دهنده زیر تولید می شوند:

  • الیاف شیشه
  • پلی اتیلن متالوسن
  • پلی آمید
  • مستربچ
  • کمک فرایند
  • کامپاند پلی اتیلن برای لوله و کیسه زباله

هر کدام از این مواد اولیه با یکدیگر ترکیب شده و پس از گذشتن از نوار نقاله و تبدیل شدن به حالت ارتجاعی برای تولید کیسه زباله آماده می شوند. لازم به ذکر است که مواد اولیه در هر شرکت برای تولید کیسه زباله متفاوت بوده و هر یک از آنها متناسب با فرمول ساخت خود از مواد مختلفی استفاده می کنند. آرمانی به عنوان یکی از مراکز پخش کیسه زباله، محصولات خود در این دسته را با قیمت مناسب در کیفیت بالایی به دست مصرف کنندگان می رساند.

 مواد اولیه استفاده شده در تولید کیسه زباله

رنگ بندی کیسه زباله چه چیزی را بیان می‌کنند

کیسه های زباله در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که هر رنگ آن نشانگر یک مفهوم خاص است. مطمئنا تاکنون به این مسئله توجه نکردید و گوناگونی رنگ کیسه های زباله را تنها در تنوع آنها متصور شده‌اید. اما جالب است بدانید که وقتی صحبت از کیسه زباله سیاه یا رنگی می شود، نکاتی پنهان در پشت پرده آنها قرار دارد. برای اولین بار در کشور آمریکا کیسه‌های زباله به رنگ های مختلفی تولید شده اند. تاکنون به جز آمریکا کشوری یافت نشده است که رنگ بندی برای آن مهم باشد. اما دولت آمریکا از رنگ بندی کیسه های زباله چه هدفی داشته است؟ برای دانستن این راز با ما تا انتهای مطلب همراه باشید:

  • راز کیسه زباله سیاه رنگ: پرکاربردترین کیسه های زباله، کیسه های زباله سیاه رنگ هستند. جالب است بدانید که کیسه های زباله سیاه رنگ در آمریکا به هدف استفاده در اسباب کشی و حمل و نقل تولید شده‌اند. اما بسیاری از افراد به اشتباه از آن برای ریختن زباله ها استفاده می کنند.
  • راز کیسه زباله سفید: رنگ سفید این کیسه ها باعث شده است تا مواد درون آن به راحتی قابل مشاهده باشد. از این رو استفاده از آن در بسیاری از اماکن عمومی و فروشگاه ها رایج بوده است. لازم به ذکر است که میزان تخریب زیستی این کیسه ها بسیار بالاست.
  • راز کیسه زباله آبی: کیسه رنگ آبی در آمریکا به معنای کیسه بازیافت می باشد. رنگ آبی کیسه زباله ها به ماموران شهرداری کمک می کند تا زباله های دورریختنی را از زباله های قابل بازیافت تشخیص دهند.
  • راز کیسه زباله سبز رنگ: از کیسه های زباله سبز رنگ برای ریختن پوست میوه ها، شاخ و برگ و سبزیجات استفاده می شود. همانطور که پیداست هدف از تولید این کیسه‌ها کمک ماموران شهرداری برای تشخیص زباله های این‌چنینی است.
  • راز کیسه زباله نارنجی: این کیسه ها به کیسه های کلینیکی در آمریکا معروف هستند. بسیاری از زباله های کلینیکی که نیاز به سوزاندن دارند درون این کیسه ها ریخته می شوند.

 

نوشتن دیدگاه