دستگاه تولید قاشق یکبار مصرف

امروزه استفاده از ظروف یکبار مصرف امری طبیعی است، با توجه به نیاز افراد و کامل شدن پک ها تنوع تولید قاشق و چنگال یکبار مصرف هر روزه بیشتر می شود، شرکت های تولید کننده این محصولات می توانند با کمی خلاقیت ارزش بسته های تولیدی خود را بیشتر کنند.

عملکرد دستگاه تولید قاشق یکبار مصرف

برای تولید هر محصولی به مواد اولیه نیاز است، برای این کار نیز مواد پلاستیکی مورد نیاز بوده که در دستگاه های سازنده قاشق به صورت پاششی پخش می شوند، پلاستیکی که در ساخت این ظروف به کار می رود معمولا از جنس پلی پروپیلن و پلی استایرن است، گاهی برای تنوع دادن و بالا بردن کیفیت محصول از مفتول های آلومینیومی در فرایند تولید استفاده می کنند. دستگاه های تولید کننده قاشق یکبار مصرف در کشورهای اروپایی، چین، کره و .... ساخته می شوند که با توجه به نیاز کارگاه و هدف تولید می توانید با کیفیت ترین آن را خریداری کنید این دستگاه ها باید دارای استانداردهای بین المللی باشند همچنین سابقه تولید و کیفیت بالایی داشته باشد.
در واقع دستگاه های تولید تمام ظروف یکبار مصرف به دو صورت نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ هستند، این دو نوع دستگاه از نظر مواد مصرفی، فرایند تولید و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند، در هر دو مدل دستگاه مواد اولیه ابتدا ذوب شده و به ورق تبدیل می شوند سپس ورق پرس شده و فرایند شکل گیری انجام می شود که در دستگاه نیمه فرمینگ این مراحل پشت سر هم و یکپارچه صورت می گیرند، این دستگاه ها ظروف شکننده ای را تولید می کنند همچنین به دلیل استفاده از پلی استایرن به عنوان مواد اولیه می تواند مضر باشد به همین دلیل استفاده از این دستگاه برای تولید قاشق توصیه نمی شود.
مواد مصرفی در دستگاه فرمینگ پلی پروپیلن است که ارزان است و قابل دسترس می باشد همچنین برای سلامت افراد مضر نمی باشد، این دستگاه از دو بخش مجزا تولید ورق و تولید ظروف تشکیل می شود، این دستگاه بیشتر برای تولید لیوان استفاده می شود. برای تولید قاشق و چنگال و ظروفی که ضخیم هستند از دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود که فقط قالب های آن عوض می شود.

عملکرد دستگاه تولید قاشق یکبار مصرف

نکات مهم درباره دستگاه تولید قاشق یکبار مصرف

قاشق یکبار مصرف با توجه به مصرف بسیاری که دارد باید دارای استحکام و مقاومت بالایی باشد، این ظروف با بهترین تکنولوژی ها در سراسر دنیا در حال تولید هستند و در انواع گوناگونی ساخته می شوند، در زیر چند نمونه قاشق یکبار مصرف را نام می بریم:

  • سبک شیری
  • شفاف
  • رنگی
  • طرح استیل
  • وی آی پی

قاشق های یکبار مصرف نیز همانند دیگر ظروف در سایزهای گوناگونی تولید می شوند که خریدار با توجه به نیاز خود می تواند سایز مورد نظر خود را انتخاب کند. 
دستگاه تولید قاشق یکبار مصرف با چنگال یکی می باشد و اغلب با سیستم های PLC مکانیک با چشم فتوسل و ساده به صورت بسته های دو طرف دوخت در می آیند، همانطور که در بالا گفته شد دستگاهی که مناسب تولید قاشق و چنگال یکبار مصرف می باشد تزریق پلاستیک است که شرکت های معتبر آن را با کیفیت بالا تولید می کنند، بهترین دستگاه برای تولید قاشق یکبار مصرف دستگاه تزریق پلاستیک 100گرمی می باشد زیرا قادر به تولید قطعات کوچک است.

دیدگاه‌ها  
سلام من برای راه‌اندازی یک کسب و کار می خواستم بدانم که هزینه خرید دستگاه تولید قاشق و چنگال و مواد اولیه گیاهی و مکان مورد نیازش راهنمایی بفرمایید..
به نقل از محمد زارع:
سلام
من برای راه‌اندازی یک کسب و کار می خواستم بدانم که هزینه خرید دستگاه تولید قاشق و چنگال و مواد اولیه گیاهی و مکان مورد نیازش راهنمایی بفرمایید..

جناب زارع همکاران ما آماده مشاوره در این زمینه هستند لطفا تماس بگیرید.
نیازمند دستگاه قاشق و چنگال هستم
به نقل از mehdi johari:
نیازمند دستگاه قاشق و چنگال هستم

بسیار عالی جناب جوهری، لطفا با همکاران آرمانی تماس بگیرید تا توضیحات لازم را خدمتتان ارائه دهند.
نوشتن دیدگاه