دود رنگی از کجا بخریم

حتما شما نیز در مناسبت ها و ایام خاص مراسم نور افشانی در آسمان را دیده اید. در کنار نورافشانی و رقص نور و اصطلاحا آتش بازی، دود رنگی نیز تازگی ها در اجرای مراسم و شادی وارد شده است. دود رنگی یا کالر اسموک color smoke در رنگ های سفید، زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، بنفش، آبی و سبز ساخته و در دسترس است. این محصول انواع مختلف دارد و می توانید دود رنگی را در مدل های دود دستی ، دود زمینی و قرص دود رنگی در بازار پیدا کنید و بخرید و در مجالس و دور همی های خود استفاده کنید. در این مقاله ضمن معرفی این محصول می خواهیم راه های خرید آن را نیز برایتان بگوییم.

انواع دود رنگی در بازار

اول از همه برای تهیه و خرید دود رنگی باید بدانید که انواع مختلفی از این محصول در بازار موجود است. یک نمونه از این محصول در یک قوطی عرضه می‌شود به این صورت که یک جعبه است که درون آن چند قوطی وجود دارد و نمونه دیگر از دود رنگی نیز به شکل نارنجک است و به این صورت که بعد از آتش زدن در هوا پخش می شود. این محصول در بازار چندین برند دارد و هر نوع و برند عملکرد متفاوتی دارد. پس در هنگام خرید حتما با فروشنده صحبت کنید و مشاوره لازم را از او بگیرید. ممکن است دود رنگی را برای مصرف تولد یا جشن عروسی یا برگزاری جًنگ بخرید. توصیه می کنیم که قبل از برگزاری مراسم خود حتما یک یا چند نمونه از آن را استفاده کنید چون همانطور که در بالا گفتیم برندهای مختلف سازنده این محصول ویژگی های خودشان را دارند و ممکن است یک محصول یک برند بوی خاصی ساطع کند یا زود خاموش شود، بنابراین قبل از اجرای مراسم و حتی قبل از خرید این موارد و زمان و مکان مراسم خود را مد نظر قرار دهید. اگر قصد شما استفاده از دود رنگی برای عکاسی و یا در محیط باز  باشد مدت زمان کارا بودن آن را در نظر بگیرید و دوربین خود را آماده کنید. کانتراست رنگ سفید برف و رنگ قرمز دود رنگی زیبایی خاصی به عکس و صحنه بخشیده است.

انواع دود رنگی در بازار

دود رنگی را از کجا تهیه کنیم

دود رنگی برای محیط های سربسته ممکن است خطر آفرین باشد و بهتر است در محیط های باز استفاده شود و بسیار فضای زیبایی ایجاد می کند. اما این وسیله نورافشانی زیبا را هم می توانید به صورت حضوری از فروشگاه های لوازم قنادی، فروشگاه های وسایل تولد و غیره و نیز به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی معتبر که نماد تجارت الکترونیک را دارند، بخرید. یکی از این مراکز فروش اینترنتی سایت آرمانی است که می توانید خرید وسایل آتش بازی از جمله انواع مختلف دود رنگی را در این فروشگاه انجام دهید و در صورت نیاز به مشاوره از کارشناسان، مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها  
پر فروش ترین رنگ های دود رنگی چه رنگ هایی هستند؟
سلام روز بخیر - دود رنگی به جز عروسی برای جای دیگه هک کاربرد داره؟
به نقل از گودرز:
پر فروش ترین رنگ های دود رنگی چه رنگ هایی هستند؟

سلام دوست من، دود رنگی در رنگ های مختلفی مثل سفید، زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، بنفش، آبی و سبز ارائه شده که پرطرفدارترین رنگ معمولا رنگ سفید می باشد.
به نقل از کاویانی:
سلام روز بخیر - دود رنگی به جز عروسی برای جای دیگه هک کاربرد داره؟

سلام و درود برشما، از دود رنگی برای ایجاد جلوه های زیبا در عکاسی و فیلم برداری، در جشن ها و تولد ها و ... استفاده می شود.
سلام قیمت دود رنگی چقدر است
به نقل از اسما:
سلام قیمت دود رنگی چقدر است
سلام دوست عزیز لطفا برای دریافت قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول دود رنگی از کجا بخریم

برای خرید دود رنگی باید به کجا مراجعه کرد؟
دود رنگی را می توان در رنگ های متنوع و جذای از فروشگاه اینترنتی آرمانی تهیه نمود.
دود رنگی در چه رنگ هایی به بازار عرضه می شود؟
دود رنگی یا color smoke در رنگ های جذابی همچون: سفید، زرد، نارنجی، قرمز، صورتی، بنفش، آبی و سبز تولید و به بازار عرضه می شود.