ظرف دلیوری رستوران

با توجه به بیشتر شدن رستوران ها و فست فودها رقابت در متمایز بودن و مستقل کردن هویت رستوران بیشتر شده است. یکی از راه ها برای این امر ظرف دلیوری رستوران است، رستوران ها با امکاناتی که در اختیار دارند به راحتی می توانند تغییرات منحصر به فردی را ایجاد کنند. این تغییرات با طراحی و دیزاین ظروف دلیوری رستوران امکان پذیر است.
به طور کلی ظروف یکبار مصرف رستورانی انواع گوناگونی دارند که هر رستوران با توجه به کاربرد، نوع غذا و ... مدل مورد نیاز خود را تهیه می کند. جنس این ظروف اهمیت بسیاری دارد و با توجه به نوع بسته بندی آن ها می توان به کیفیت کار رستوران پی برد. برخی از رستوران ها که سابقه طولانی دارند در تلاش اند رفاه مشتری ها را فراهم کنند که با متریال خاص و طراحی ویژه، ظرف های دلیوری کاربردی را طراحی و تهیه می کنند. این ظروف به گونه ای لیبل زنی و شخصی سازی می شوند. با این کار رستوران نام خود را ماندگارتر و کیفیت کارش را بالاتر می برد.
هر رستوران می تواند با انتخاب صحیح ظروف یکبار مصرف غذای بیرون بر بسیاری از مشکلات را برای خود و مصرف کننده برطرف کند. اگر ظرف نا مناسبی انتخاب کنند صد در صد به کیفیت و سابقه رستوران لطمه وارد می کنند زیرا شکل و ظاهر نا مناسب غذا تاثیر بسیاری در نظر مشتری دارد.
طراحی شیک و متریال مرغوب استفاده شده در ظروف دلیوری می تواند تاثیر بسیاری در فروش رستوران داشته باشد زیرا نوع بسته بندی و استفاده آسان از آن برای مصرف کننده حائز اهمیت است.
اغلب رستوران ها برای افزایش درآمد و سود خود سرویس های دلیوری را راه اندازی می کنند، برای سود دهی بیشتر و جلب رضایت مشتری ها باید دقت کنند که زیر ساز کار مهیا باشد در غیر این صورت نارضایتی بسیاری را به همراه خواهد داشت. برای خرید ظروف مایکروویوی می توانید با آرمانی 724 در ارتباط باشید. 

ظرف دلیوری رستوران 

انواع ظرف دلیوری غذا

ظروف پلاستیکی

این ظروف به چند دسته تقسیم می شوند، ظروف مایکروویوی از بهترین نوع آن است که از جنس پلی پروپیلن است. ظروف مایکروویوی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. این نوع ظروف در تماس با غذای گرم خطری برای سلامت مصرف کننده ندارد.
ظرف دلیوری با جنس پلی پروپیلن با بالاترین کیفیت و با رعایت استاندارد تهیه می شوند از این رو ضرری برای مصرف کنندگان ندارند.
ظروف پلی استایرن نیز نوع دیگری از دلیوری های پلاستیکی است که با توجه به مواد اولیه ای که در ساخت آن استفاده شده است مناسب نگهداری مواد غذایی گرم نیستند در نتیجه رستوران ها برای ظروف دلیوری کمترین استفاده را از آن ها دارند. 

برخی از مزایای ظروف مایکروویوی شامل موارد زیر هستند:

  • پلمپ شوندگی
  • قابل استفاده در مایکروویو
  • قابلیت چندبار استفاده
  • قابلیت ضد عفونی کردن
  • قابل شست و شو
    و ...

ظروف کاغذی

ظروف دلیوری کاغذی دارای ویژگی های خاصی هستند که بیشتر برای رستوران های خیابانی مورد استفاده هستند. با کمی خلاقیت می توان طراحی های زیبا و منحصر به فردی را روی این جعبه ها ایجاد کرد. از مهم ترین مزایای ظروف کاغذی قابلیت چاپ پذیری است از این رو هر رستوران با توجه به سلیقه و نوع غذا می تواند طرح ویژ ای را روی این ظروف چاپ کند به گونه ای که آن طراحی فقط مختص به یک رستوران باشد. علاوه بر مورد بالا، ظروف کاغذی را می توان در هر سایز و شکلی تهیه کرد این ویژگی برای رستوران داران بسیار حائز اهمیت است. ظروف کاغذی نسبت به دیگر ظروف دلیوری قیمت کمتری دارند در نتیجه بیشتر مورد استقبال رستوران ها واقع شده است.

ظروف آلومینیومی

ظروف دلیوری با جنس آلومینیوم از پر مصرف ترین ظروف بسته بندی مواد غذایی در رستوران های ایران هستند. این ظروف در شرایط استاندارد و به صورت ایمن شده تهیه می شوند و نسبت به ظروف مایکروویوی برای تولید به هزینه کم تری نیاز دارند.
ظروف یکبار مصرف آلومینیومی را می توان در سایز و اندازه های متفاوتی تولید کرد که هر رستوران با توجه به نیاز خود می تواند بهترین سایز را انتخاب نماید. می توان به آسانی از این ظروف در فر استفاده کرد از این رو گزینه مناسبی برای ظروف دلیوری رستوران هستند. 4- ظروف فومی: این ظروف کیفیت پایینی دارند به خصوص برای مواد غذایی گرم، از این رو مراکز بهداشت این ظروف را برای سرو و دلیوری غذای رستوران ها توصیه نمی کنند. در برخی از کشورهای پیشرفته استفاده از ظروف فومی ممنوع است.

انواع ظرف دلیوری غذا 

ویژگی های انواع ظرف دلیوری رستوران

ظروف دلیوری با توجه به نوعی که دارند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که هر رستوران با توجه به غذاهایی که تهیه می کنند باید ظرف مناسبی را تهیه نماید. در زیر به معرفی برخی از ویژگی های مهم این ظروف اشاره می کنیم

  • ظروف آلومینیومی: برای نگهداری غذای گرم و سرد مناسب است و روغن و چربی را جذب نمی کند.
  • ظروف کاغذی: این ظروف برای ذخیره سازی به فضای کمتری نیاز دارند، غذا را گرم نگه می دارند، نسبت به نفوذ چربی مقاوم هستند، دوستدار محیط زیست هستند، قابل بازیافتند، قابلیت استفاده در مایکروویو را دارند.
  • ظروف پلاستیکی: مقاوم در برابر شکستگی و ترک، غیر قابل جذب، قابل استفاده در فریزر و مایکروویو ، دارای مقاومت بالا، قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست.

شما می توانید انواع ظرف یکبار مصرف غذا مودنیاز رستوران خود را از مرکز تولیدی و پخش ظروف یکبار مصرف آرمانی تهیه کنید.

 

نوشتن دیدگاه