کیسه فریزر چیست

وسیله ای است که می تواند مواد غذایی را برای مدت طولانی بدون خراب شدن درون خود نگه دارد، این کیسه ها از موادی تولید می شوند که هیچگونه ضرری برای سلامت انسان ها ندارند و باید از موادی که مورد تایید وزارت بهداشت هست استفاده کنند زیرا به صورت مستقیم با سلامت افراد در تماس هستند، این کیسه ها باید از پلاستیک مقاوم تهیه شوند تا سریع پاره نشوند از این رو کیفیت آن ها باید بالا باشد، اما متاسفانه امروزه کیسه های فریزر بی کیفیت بسیاری وارد بازار شده که به آسانی پاره می شوند. کیسه فریزر از پرکاربردترین وسایل پلاستیکی است و همیشه در سبد خرید می باشند. فروشگاه اینترنتی آرمانی با داشتن تنوع بالایی در دسته کیسه فریزر آماده فروش عمده کیسه فریزر به شما عزیزان است.

نکات مهم درباره کیسه فریزر

  • کیسه فریزرها دارای دوختی در قسمت پایین می باشند که این دوخت باید محکم و مناسب باشد زیرا در صورت قراردادن مواد غذایی بیشترین فشار به دوخت می آید در نتیجه باید به دوخت کیسه توجه کرد.
  • موادی که کیسه فریزر از آن ها تشکیل می شود اهمیت بسیاری دارد زیرا در صورت استفاده از مواد بی کیفیت سموم مواد شیمیایی وارد بافت غذا می شود و خطرناک است.
  • کیسه های فریزر در ابعاد استاندارد موجود هستند و سایزهای متفاوتی از آن ها تولید می شود، این کیسه ها به چند صورت رولی، زیپی، پاکتی، فله و ... روانه بازار شده اند.
  • این کیسه ها همانند سایر محصولات دارای تنوع بسیاری هستند که با توجه به مقاومت، شفافیت و نوع بسته بندی می توان مدل مد نظر خود را انتخاب نمایید.

در ایران تولیدکنندگان بسیاری وجود دارند که کیسه های فریزر با کیفیت تولید می کنند و جزو برندهای معتبر و شناخته شده هستند.

نکات مهم درباره کیسه فریزر

دسته بندی انواع کیسه فریزر

کیسه فریزرها از نظر شکل ظاهری و کاربرد به دسته های زیر تقسیم می شوند:

  • کیسه فریزر ساده: کیسه های ساده را تقریبا همه افراد می شناسند و با آن ها آشنایی کامل دارند، این کیسه ها ساده هستند و در اندازه های گوناگونی تولید می شوند، بالای این کیسه ها باز بوده و درب ندارند از این رو ممکن است محتویات درون کیسه بیرون ریخته یا موادی که نباید هوا بگیرند در اثر باز بودن کیسه فاسد شوند، کیسه های فریزر ساده به صورت بسته بندی، فله و کیلویی در بازار موجود هستند.
  • کیسه فریزر رولی: شکل این کیسه ها به صورت رولی می باشد و طراحی آن به گونه ای است که از بهم ریختگی، سختی درآوردن کیسه و آلوده شدن بقیه کیسه ها جلوگیری می کند، این بسته بندی استفاده را راحت کرده از این جهت بسیار مورد استقبال واقع شده است.
  • کیسه فریزر جعبه ای: نوعی دیگر از این محصولات که کیسه ها را درون یک جعبه قرار داده و استفاده از آن را آسان کرده، طراحی این فریزرها شبیه به جعبه دستمال کاغذی است همین طراحی سبب دسترسی راحت به کیسه ها می شود.
  • کیسه پلاستیکی زیپ دار: زیپ کیپ اصطلاحی است که برای این محصولات به کار می رود، این کیسه ها نیز انواع گوناگونی دارند که از نظر کیفیت، سایز، شفافیت و ... با هم تفاوت هایی دارند، این نوع کیسه فریزر دارای کاربرد بسیاری است و بیشتر به دلیل قسمت زیپی بالای آن می باشد و برای موادی که باید عاری از هوا باشند بسیار مناسب است.
  • کیسه فریزر چسبی: نوعی دیگر از کیسه فریزر که پوشش پلاستیکی شفافی دارد و از بالا یک طرف آن به طرف دیگر وصل شده و دارای پرفراژ است که به آسانی به هم وصل یا از هم جدا می شوند.
نوشتن دیدگاه